Måske gravid igen efter 12 uger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
7 svar
17 synes godt om
23. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tillader mig at gøre mig "hemmelig" Tildels pga arbejdet men også pga min flovhed .. 

Jeg og kæresten havde sex igår, og ja hvor var vi dog ualmindelig rigtige dumme , vi dyrkede ubeskyttet sex og havde jo en smutter.. 

Jeg fødte for 12 uger siden , og ja vi fik jo afvide at chancen var stor, for en ny graviditet , det skal siges vi har snakket om nr 2 skulle komme lige i rap. Da vi brugte 4 år på vores datter, 

men hvis nu jeg gravid ville jeg jo skulle føde til juli/august igen ?

jeg skulle være tilbage på mit abejde i juni måned . 

Men hvad så nu? Jeg kun halv tid da jeg studere ved siden af, jeg vil vel ikke længere have mulighed for min dagpenge ? Nu hvor jeg ikke når at komme tilbage til mit job og optjene de penge ? (Jeg får fra udbetaling Danmark) !! 

Iså fald vil jeg understrege at vi vælger barnet da jeg er 100% imod en abort når man er selvforskyldt !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Tillader mig at gøre mig "hemmelig" Tildels pga arbejdet men også pga min flovhed .. 

Jeg og kæresten havde sex igår, og ja hvor var vi dog ualmindelig rigtige dumme , vi dyrkede ubeskyttet sex og havde jo en smutter.. 

Jeg fødte for 12 uger siden , og ja vi fik jo afvide at chancen var stor, for en ny graviditet , det skal siges vi har snakket om nr 2 skulle komme lige i rap. Da vi brugte 4 år på vores datter, 

Men hvad så nu? Jeg kun halv tid da jeg studere ved siden af, jeg vil vel ikke længere have mulighed for min dagpenge ? Nu hvor jeg ikke når at komme tilbage til mit job og optjene de penge ? (Jeg får fra udbetaling Danmark) !! 

Iså fald vil jeg understrege at vi vælger barnet da jeg er 100% imod en abort når man er selvforskyldt !

Øhhh....jeg skal lige forstå dig korrekt. I havde Ubeskyttet sex i går? - og i dag panikker du over det? 

Du har mulighed for at tage en fortrydelsespille, hvis du er så meget i panik, som det kunne lyde, det er jo ikke en abort.

Har du fået din menstruation siden fødslen? Godt nok er ægløsning forudgående for menstruation, men hvis dit system ikke er i gang igen, er sandsynligheden meget lille.

Hvis I tidligere har været lidt fertilitetsudfordrede, taler det også imod en graviditet nu.

Hvorfor tænker du, at det skulle være nemmere for dig at blive ups'er-gravid nu?

Mit bedste råd er at tage en fortrydelsespille eller afvente 14 dage og tage en test, lad være med at panikke over en meget lille risiko.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved godt en fortrydelse pille ikke er en abort men jeg taler ikke ind for sådan noget

og jeg er ikke i den grund panik da jeg ikke vil vælge det fra, men planen var ihvertfald ikke i denne månede eller næste 

fordi jeg betænker det er jm på fødsel afsnittet fortalte at homonerne vil være på det højste , og i den bund og grund om man har pco, eller haft svært ved ville chancerne være rigtige gode !

jeg har ikke haft en mens nej, eller det ved jeg ikke jeg blødte omkring den 6 for første gang , men det var simplehent så lidt at jeg ikke engang ville kalde det en mens da jeg førhen blødte kraftigt ! Og dennegang kunne et trusse indlæg nemt tage det de 1-3  dage jeg havde det, 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Du kan stadig nå fortrydelsespille. Jeg mener det er 48 timer. Lægen kan vejlede dig.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg vil slå kold vand i blodet tag stilling til det, når du ved, om du overhovedet er gravid...

jeg kender godt til det med at være bange for man er det, men du kan ikke gøre så meget nu... Jo fortrydelsespille selvf.  

Anmeld Citér

23. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tror også at jeg ville gemme bekymringerne og planlægning af arbejdsliv og barsel, til der overhovedet var en graviditet at bekymre sig om.

Chancerne er usandsynligt små, og der er næppe grund til panik på forhånd...

Anmeld Citér

24. oktober 2015

AMM00

Du er imod og abort og du er i panik med hvad nu hvis? 

Du ved jo selv hvad du vil 100% hvis du er blevet gravid. Så synes ikk du skal være i panik  

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Loa

Undskyld. Forstår ikke helt hvad dilemmaet/spørgsmålet er? 

Ubeskyttet sex, i kender risikoen/chancen, du vil ikke have abort - ikke engang en fortrydelsespille. Hvad er i grund problemet? Lyder som om du gerne vil have et barn mere nu - er det så ikke bare sådan landet ligger, såfremt du er gravid allerede?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.