Anonym skriver:
Tillader mig at gøre mig "hemmelig" Tildels pga arbejdet men også pga min flovhed ..
Jeg og kæresten havde sex igår, og ja hvor var vi dog ualmindelig rigtige dumme , vi dyrkede ubeskyttet sex og havde jo en smutter..
Jeg fødte for 12 uger siden , og ja vi fik jo afvide at chancen var stor, for en ny graviditet , det skal siges vi har snakket om nr 2 skulle komme lige i rap. Da vi brugte 4 år på vores datter,
men hvis nu jeg gravid ville jeg jo skulle føde til juli/august igen ?
jeg skulle være tilbage på mit abejde i juni måned .
Men hvad så nu? Jeg kun halv tid da jeg studere ved siden af, jeg vil vel ikke længere have mulighed for min dagpenge ? Nu hvor jeg ikke når at komme tilbage til mit job og optjene de penge ? (Jeg får fra udbetaling Danmark) !!
Iså fald vil jeg understrege at vi vælger barnet da jeg er 100% imod en abort når man er selvforskyldt !
Øhhh....jeg skal lige forstå dig korrekt. I havde Ubeskyttet sex i går? - og i dag panikker du over det?
Du har mulighed for at tage en fortrydelsespille, hvis du er så meget i panik, som det kunne lyde, det er jo ikke en abort.
Har du fået din menstruation siden fødslen? Godt nok er ægløsning forudgående for menstruation, men hvis dit system ikke er i gang igen, er sandsynligheden meget lille.
Hvis I tidligere har været lidt fertilitetsudfordrede, taler det også imod en graviditet nu.
Hvorfor tænker du, at det skulle være nemmere for dig at blive ups'er-gravid nu?
Mit bedste råd er at tage en fortrydelsespille eller afvente 14 dage og tage en test, lad være med at panikke over en meget lille risiko.