Bedst test til tidlig test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hejsa

Skriver herinde da i nok er flest der kan give et svar på det. 

Jeg har en datter på 3 mdr, ammer, men fik menstruation første gang for nyligt, og 2 uger senere havde jeg så ubeskyttet sex - så dumt altså, og nu frygter jeg jo at at jeg er gravid, da jeg har de samme symptomer som sidst jeg ventede mig.  

Men hvilke teste er bedst at teste med, og er mest troværdig, et par dage før tid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hejsa

Skriver herinde da i nok er flest der kan give et svar på det. 

Jeg har en datter på 3 mdr, ammer, men fik menstruation første gang for nyligt, og 2 uger senere havde jeg så ubeskyttet sex - så dumt altså, og nu frygter jeg jo at at jeg er gravid, da jeg har de samme symptomer som sidst jeg ventede mig.  

Men hvilke teste er bedst at teste med, og er mest troværdig, et par dage før tid? 

Jeg prøvede de der tidlig test fra fakta/Kvickly. SPILD af penge!! Rema 100 og nettos egne, viste gravid, selvom den tidlig test var negativ. Skulle godt nok langt hen i gravidteten før tidlig testen slog ud. Spild af penge. Vent og se om mens kommer og test med en almindelig

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Lisbeth1985

Valmed :-)

Anmeld Citér

23. oktober 2015

D080612

Dem fra apoteket virkede bedst her! 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

70121416

Clinic strimmeltest fra apoteket. De er meget følsomme og har en aflæsningstid på 30 min, mod andre på kun 5-10 min 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Sonja15

Den tidlige gravid test fra ABBLO Pharma, jeg testede meget svagt positiv ved 10. Dagen efter ÆL 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.