Hvornår testede i positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej

Hvornår testede i positiv? 

Jeg er nemlig i tvivl om jeg kan være gravid, er i dag gået 14 dage over tid, tog 2 graviditetstest i mandags og begge negative. Har snakket med lægen og han syntes jeg skulle vente en uge og tage en test igen. 

Hvad er jeres erfaring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

morsiden2014

Anonym skriver:

Hej

Jeg er nemlig i tvivl om jeg kan være gravid, er i dag gået 14 dage over tid, tog 2 graviditetstest i mandags og begge negative. Har snakket med lægen og han syntes jeg skulle vente en uge og tage en test igen. 

Hvad er jeres erfaring?

Testede positiv med min datter 5+ først

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Krydserfingre

Testede positivt 4+1  

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Hvad er jeres erfaring?

Svagt 3+2.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

elskeratværemor

3+0 svagt... Men troede jeg var en uge længere henne altså 4+1

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Steffecph

24. oktober 2015

Spiloppi

ultra svagt positiv 3+6, det lyder da også irriterende! Men man hører jo om dem der først kan teste positiv omkring uge 7-8! Så lyder fornuftigt lige at give det en uges tid selvom man er ved at gå ud af sit gode skind!!

Anmeld Citér

24. oktober 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Hej

Hvad er jeres erfaring?

Uge 6 troede selv det var uge 8 men blev rygger 2 uger tilbage ved det der skulle have været nf 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Det er lidt svært at sige præcist, for jeg er blevet sat nogle dage frem og tilbage til nogle tidlige scanninger.  Ud fra den seneste scanning for en uges tid siden, skulle jeg have testet positivt ca. 3+5. 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej

Hvad er jeres erfaring?

Jeg testede svagt positivt 4+5 denne gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.