hvad er det? (3 år, hårvækst og knopper)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. oktober 2015

Mami

Oliver har simpelthen kløet og kradset sit ben den sidste uge og nu ser jeg der er hår  vokset op og han klør som en gal. 

Hvad pokker er det? har nogen af jer oplevet det før? 

Han er 3 år gammel. 

Han har nu fået alle disse knopper i ansigtet også? han virker til at have det fint, og jeg ringer til lægen som det første i morgen. 

Jeg er dog ret nervøs  kender ikke nogen med disse symptomper, og google kom heller ikke frem med noget 

har nogen af jer oplevet det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

MysteriousAngel

Mami skriver:

Oliver har simpelthen kløet og kradset sit ben den sidste uge og nu ser jeg der er hår  vokset op og han klør som en gal. 

Hvad pokker er det? har nogen af jer oplevet det før? 

Han er 3 år gammel. 

Han har nu fået alle disse knopper i ansigtet også? han virker til at have det fint, og jeg ringer til lægen som det første i morgen. 

Jeg er dog ret nervøs  kender ikke nogen med disse symptomper, og google kom heller ikke frem med noget 

har nogen af jer oplevet det?

De samme knopper har min datter. Havde faktisk tænkt at det var noget hormonelt. Hun er også 3.

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Mami

MysteriousAngel skriver:

De samme knopper har min datter. Havde faktisk tænkt at det var noget hormonelt. Hun er også 3.

i ansigtet? og med hårvækst?

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Flomse

Dem på låret, er det samme sted han er blevet vaccineret?

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Mami

Abrazos skriver:

Dem på låret, er det samme sted han er blevet vaccineret?

ja det tror jeg, kan jeg faktisk ikke huske

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Flomse

Måske det kan være aluminiumsallergi efter vaccinen. Symptomerne kan være små knuder i låret ved indstikssted, konstant kløen på låret,  øget hårvækst og pigmentforandringer.  Men hvis det først er dukket op nu,  tænker jeg ikke det er det

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Mami

Abrazos skriver:

Måske det kan være aluminiumsallergi efter vaccinen. Symptomerne kan være små knuder i låret ved indstikssted, konstant kløen på låret,  øget hårvækst og pigmentforandringer.  Men hvis det først er dukket op nu,  tænker jeg ikke det er det

Nej det tror jeg ikke så, det er kommet nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.