Anonym skriver:
Hej Piger,
Vi har i dag tilmeldt os behandling, får svar i morgen om vi kan komme til.
Jeg skal i kort behandling.
Lørdag skal vi til en udklædningsfest (som kræver lidt alkohol for at synes er sjovt)
Jeg er lidt i tvivl om om jeg skal tage med. Hvis jeg starter op på hormoner inden lørdag tænker jeg at det er no go at drikke (lidt).
Jeg overvejer derfor at melde fra pga. jeg ikke kan drikke, men er også lidt ked af ikke at kunne komme med (men det vil ikke være sjovt at være sammen med et fuldt selvskab uden at drikke)
Hvad ville I gøre? Tænker det er udelukket at drikke lidt hvis jeg starter op på hormoner inden lørdag, eller hvad tænker I om det? 
Vi holdt en fest lørdag, hvor jeg skulle starte op på hormoner (kort behandling) søndag. Mødte bagstiv på sygehuset, hvor vi skulle instrueres i at give hormonerne og kom hjem med rigeligt tømmermænd. Ikke desto mindre, havde vi en fantastisk fest, og jeg synes at det var den helt rigtige måde at 'slutte af' inden en forhåbentlig graviditet. Lige nu venter jeg på BP om 8 dage, og har en bytur planlagt weekenden efter, som jeg glæder mig helt vildt til!
Der vil jeg enten være gravid og være høj på lykke - men uden alkohol, eller også er jeg ikke og skal sandsynligvis have lagt et fryseæg op ugen efter byturen, men det vil altså ikke holde mig tilbage for at drikke sorgerne ad helvedes til, hvis det er tilfældet...
Jeg fester SÅ sjældent, og så længe det ikke kommer for tæt på et befrugtet æg synes jeg ikke der er nogen problemer. Der er jo masser, der bliver gravide enten til fester eller først finder ud af det flere uger senere hvor de har haft drukket i mellemtiden, og det er langt de fleste der stadig har fået sunde og raske børn 
Så kort sagt, tag til den fest! Det kan jo være at det bliver den sidste gang du kan drikke alkohol i de næste par år