Hagesmæk med hul til hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2009

TbCp

Kender i de hagesmække hvor det ligesom er et stort stykke stof med hul i så barnet selv kan trække det overhovedet.
Jeg har fundet en model i bilka, i en fare, men vil rigtig gerne have flere, er der nogle af jer der ved hvor man kan få fat i sådan nogle? Evt. en hjemmesideadresse.
Har tjekket alle hagesmæk-annoncer på ts uden held.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Misjelle

Hvis du googler spiseforklæde, så kommer der en masse frem .

Anmeld

19. september 2009

TbCp

Tak skal du have. Det er dog ikke disse forklæder jeg søger, det er almindelige hagesmæk der bare bliver trukket over hovedet i stedet for at blive bundet i nakken

Anmeld

19. september 2009

Mimic

sy dem selv et gammelt viskestykke, klipper et rundt hul i lidt over midten på langsiden og så syr du  en bred elastik i hullet færdig... ved ikke om det helt gav mening..???

Anmeld

19. september 2009

TbCp

Linda skriver:

sy dem selv et gammelt viskestykke, klipper et rundt hul i lidt over midten på langsiden og så syr du  en bred elastik i hullet færdig... ved ikke om det helt gav mening..???

Jo det forstod jeg godt

Der var en der foreslog at bruge et stykke vådliggerlagen og så sy frotte rundt i hullet. Det overvejer jeg nu. Det ene jeg har fået købt er nemlig kun frotte og trænger mælk og div ret hurtigt igennem

Anmeld

19. september 2009

Misjelle

TbCp skriver:

Tak skal du have. Det er dog ikke disse forklæder jeg søger, det er almindelige hagesmæk der bare bliver trukket over hovedet i stedet for at blive bundet i nakken

Nååh hehe det havde jeg ikke lige fanget

Anmeld

19. september 2009

Mimic

TbCp skriver:

Jo det forstod jeg godt

Der var en der foreslog at bruge et stykke vådliggerlagen og så sy frotte rundt i hullet. Det overvejer jeg nu. Det ene jeg har fået købt er nemlig kun frotte og trænger mælk og div ret hurtigt igennem

du kan sy et stykke vådliggerlagen bagpå... det virker fint her så kan man også bruge den til t tøre fingre og mund i når de er færdige

Anmeld

19. september 2009

TbCp

Linda skriver:

du kan sy et stykke vådliggerlagen bagpå... det virker fint her så kan man også bruge den til t tøre fingre og mund i når de er færdige

Smart smart!! Må ud og have handlet lidt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.