Lige stoppet på p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg har lige smidt p-piller for at begynde pb med min kæreste, og vi er spændte! Jeg er informeret omkring der kan gå lang tid inden man bliver gravid, efter man har været på denne slags prævention. Men hvor længe gik der egentlig ved jer? Bare af ren nysgerrighed. 

Er anonym da familie og venner ikke behøver vide noget, før jeg er gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Hej!

Jeg har lige smidt p-piller for at begynde pb med min kæreste, og vi er spændte! Jeg er informeret omkring der kan gå lang tid inden man bliver gravid, efter man har været på denne slags prævention. Men hvor længe gik der egentlig ved jer? Bare af ren nysgerrighed. 

Fik mens nogle dage efter stop, og bum allerede første måned, selvom vi regnede med det ville tage meget længere tid

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Det var godt nok hurtigt! Håber ikke der kommer til at gå alt for lang tid! Men har før p-piller haft kraftigt og uregelmæssig menstruation. Håber ikke det sker igen 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Det var godt nok hurtigt! Håber ikke der kommer til at gå alt for lang tid! Men har før p-piller haft kraftigt og uregelmæssig menstruation. Håber ikke det sker igen 

Jeg har som dig før p-piller haft meget kraftig og meget uregelmæssig mens hvor jeg blødte mer eller mindre konstant. Vi har forsøgt i knap 5 måneder nu og er i teorien stadig på 1. Cyklus da jeg ikke har blødt siden den normale pille mens  i start juli.

Anmeld Citér

22. oktober 2015

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Hej!

Vi har 1-års dag i dag for p-pille stop og der er ikke sket noget. 

Min sidste ægløsning var i februar, så det er heller ikke fordi vi har haft de store chancer  Jeg havde en cyklus på 42 dage, så en på 60 dage og så så jeg ikke mens igen, før vi fremprovokerede den med piller. Jeg har fået konstateret PCOS på trods af, at jeg er høj og slank (BMI på ca 19). 

Men nu er jeg på en masse forskellig medicin, som forhåbentlig sætter gang i sagerne, for kæresten har heldigvis normal sæd 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Johild

Første gang havde vi gevinst efter 3,5mdr..

denne gang arbejder vi på 14. Måned med en enkelt SA i august i år...

Anmeld Citér

22. oktober 2015

StephanieNajim

Jeg blev gravid i første forsøg ☺ 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anna2706

Jeg stoppede på p-piller i august 2012 og havde en positiv test januar 2013, så 4 måneder gik der her ☺ 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Sb94

Her gik der Ca et år. Men vi var heller ikke punktlige og regnede tid på æl og sådan. Når baby kom så kom baby. 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

lærerinden

Jeg har også altid haft uregelmæssigheder i mens. Og min mor havde svært ved at få børn (det tog 5 år) Men da jeg smed p-pillerne gik der kun 2 mdr ved vores første datter og anden gang gik der 4 mdr.

held og lykke med PB ���� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.