nogen der har erfaring med kastration på en hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2009

christina2412

hejsa.

vi har to hunde en på 3 år og en på 2.
den på 3 er kastareret og blev det som hvalp.

ham på 2 er ikke, vi har mange problemer med han hopper op på ryggen af ham på 3 år,og han kan ikke gå nogen steder, andet en ham på 2 år går med snuden i bagdelen på ham.

jeg vil høre om nogen har erfaring med, at en hund på 2 bliver kastareret.
og om det er for sent, da vi jo kun har prøvet med ham på 3 år og han var hvalp dengang.

vi skal ha fundet en løsning hurtigst muligt, da ham på 3 har c i den ene hofte og d i den anden, han kan ikke holde til ham på 50 kg hopper op på ryggen af ham, og vi vil heller ikke have det.

christina 32+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

malou

Begge mine blev kast. inden de fyldte 1 år så ved ikke helt om det hjælper nu når din hund godt ved hvad det hele "drejer sig om". Men mine forældre har en lille fransk og den har et vildert temperament og vil gerne slås. Den fik en kast. sprøjte her i sommer af dyrlægen og det har hjulpet helt fantastisk. Han er faldet mere til ro osv. Men det er dog langtfra alle hunde det hjælper på men det er da forsøget værd. (Tyson er bortset fra det 5 år)

Prøv at hør mulighederne hos din dyrlæge

knus malou

Anmeld

19. september 2009

wamse

Min lille franske bulldog på 11 mdr. skal kastereres på mandag, for han er godt nok hyper viril lige nu. Ud over det har han en hudsygdom, så jeg må ikke avle på ham, så af med nødderne Kan kun give det samme råd som Malou, spørg dyrlægen. Jeg bruger også en fantastisk side til spørgsmål om mine hunde, www.hundegalleri.dk

Anmeld

19. september 2009

christina2412

ja jeg vil også ringe til vores dyrlæge på mandag. ville bare høre her inde om nogen havde erfaring med hunde der var over 1 år.

det er til, at blive tosset i hovedet af han er sådan, men vi skulle jo bare ha fået ded gjort tidliger, men der har aldrig været problemer med ham før nu.

ellers er han jordens dejligste hund  lige bortset for hans kære lyster

christina 32+2

Anmeld

19. september 2009

LineD

christina2412 skriver:

ja jeg vil også ringe til vores dyrlæge på mandag. ville bare høre her inde om nogen havde erfaring med hunde der var over 1 år.

det er til, at blive tosset i hovedet af han er sådan, men vi skulle jo bare ha fået ded gjort tidliger, men der har aldrig været problemer med ham før nu.

christina 32+2

Vores nabos hanhund blev først kastreret som 4 årig, han humpede ligeledes alt og alle, men havde aldrig prøvet at bedække før, da han blev kasreret, og hormonerne endelig var ude af kroppen, var han færdig med humperiet, så hos dem gav det lykke i det lille hjem
Og vi andre slap for blå mærker når vi var på besøg

Anmeld

19. september 2009

1977

Profilbillede for 1977
christina2412 skriver:

christina 32+2

Vi fik vores gamle hund på 8 snippet. Det stoppede ikke helt, men det tog det meste

Anmeld

21. september 2009

christina2412

har snakket med min dyrlæge nu, og rokki skal over og kastareres på torsdag, de kunne selvfølgelig ikke give nogen garanti for det ville hjælpe.

men det er dælme forsøget værd

christina 32+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.