Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anbefale en go vægt, i forhold til vægt tab (også gerne en der er til at komme til for penge)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moar2011 skriver: anbefale en go vægt, i forhold til vægt tab (også gerne en der er til at komme til for penge)
Jeg har en fra airon. Den er super god. Man kan hente en app til sin telefon og tilkoble den til vægten så man virkelig kan få styr på sin vægt. Den gemmer nemlig dataene og viser samtidig din fedtprocent. Oven i det kan man også sætte et mål for hvor meget man vil tabe over x antal tid, enten i g/kg eller i fedtprocent. Man kan også få et aktivitetsarmbånd til, men det har jeg ikke.
anjo01 skriver: Jeg har en fra airon. Den er super god. Man kan hente en app til sin telefon og tilkoble den til vægten så man virkelig kan få styr på sin vægt. Den gemmer nemlig dataene og viser samtidig din fedtprocent. Oven i det kan man også sætte et mål for hvor meget man vil tabe over x antal tid, enten i g/kg eller i fedtprocent. Man kan også få et aktivitetsarmbånd til, men det har jeg ikke.
Den lyder go
Har du et link til den?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128