Strækvikle - Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
1 svar
1 synes godt om
21. oktober 2015

LOL

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en guide i andre bærepositioner end frøen, synes bare det er den eneste jeg kan finde videoer med - så kender i til nogle tutorials med fx kængurustilling eller lignende tages de imod med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

amkjaer

Hejsa. Den eneste korrekte bæreposition i strækvikle er frøen :-) alternativt skal du skifte til fastvikle - det er lidt svært i starten men man bliver afhængig af det og der kan du bære både på mave, hofte og ryg og i et utal af forskellige bindinger alt efter smag, komfort og babys alder :-) hvor jorden du henne af? Jeg vil gerne vise dig hvordan med fastvikle hvis du er i nærheden af Fyn  (aarup).

Nu ved jeg ikke hvad du lige tænker på med kængurustilling men hvis det er udadvendt på maven så er det ergonomisk en rigtig dårlig bærestilling så hvis det er for baby bedre kan se kan jeg anbefale at bære på hofte/ryg i stedet ;-)

Kan også anbefale Facebook gruppen "slyngegalleriet" hvor vi alle hjælper hinanden med både strækvikle, fastvikler og bæredimser som fx mei tai.

Håber du kan bruge mit svar. Det er skønt at vikle sit barn. Brugte også selv strækvikle til nummer et og både den og nu fastvikle til nr 2 og jeg lover dig fastvikle er endnu mere fantastisk :-D 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.