Uddannelse til min mand??? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2015

katti24

Nogen der har en go ide til en uddannelse til en mand på 30 som ik har nogen som helst uddannelse og som ik kan sidde stille i en skole. Han elsker praktisk arbejde og at være udenfor... Det er fordi min mand har gået ledig i snart 1 år (efter en diskusprolaps som han blev fyret for). Og nu skal vi til at se på hvad jeg nu skal lave. Han var flyttemand før men vil helst ik ha ham tilbage til det da det er sindssygt hårdt fysisk... Men vi er ret meget på bar bund

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

Abracadabra

Hvis han skal arbejde fysisk og ikke sidde stille på skolebænken, så skal han virkelig tænke på genoptræning og evt. rygestop (som disponerer til rygproblemer). 

Jeg kender ikke til nogen uddannelser, som er uden skoletræning - og ufaglært arbejde er jo typisk hårdt fysisk. 

Så mit bedste bud er at optimere hans krop. 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Hvad med at undersøge mulighederne for at komme i mesterlærer.

og tænker også han skal have styr på ryggen.

ellers måske chauffør, hvis han kan holde til at sidde ned, man kan vist komme på meget korte kurser og så arbejde som chauffør.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Nogen der har en go ide til en uddannelse til en mand på 30 som ik har nogen som helst uddannelse og som ik kan sidde stille i en skole. Han elsker praktisk arbejde og at være udenfor... Det er fordi min mand har gået ledig i snart 1 år (efter en diskusprolaps som han blev fyret for). Og nu skal vi til at se på hvad jeg nu skal lave. Han var flyttemand før men vil helst ik ha ham tilbage til det da det er sindssygt hårdt fysisk... Men vi er ret meget på bar bund

Hvad med ejendomsfunktionær? Der er vekslende praktisk arbejde ihverfald

Ejendomsfunktionær

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis det ikke behøver at være udenfor så overvej slagter :) der er mange på slagter og det er ikke særlig meget skole men mest arbejde man har :)

Anmeld Citér

21. oktober 2015

L-mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.