Ser i noget.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pga meget mærkelig cyklus og forvirring omkring æl er jeg enten 5+0 eller 2+6 og er det det sidste er det selvfølgelig ALT for tidligt at teste.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Pga meget mærkelig cyklus og forvirring omkring æl er jeg enten 5+0 eller 2+6 og er det det sidste er det selvfølgelig ALT for tidligt at teste.. 

Jeg ser desværre ikke noget..

Anmeld Citér

21. oktober 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg kan godt ane en svag streg nr. 2, men jeg er i tvivl om det måske bare er en skyggestreg. Prøv at teste igen de næste par dage, og se om der kommer en tydeligere streg nr. 2 frem. :-) 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

JC2014 skriver:

Jeg kan godt ane en svag streg nr. 2, men jeg er i tvivl om det måske bare er en skyggestreg. Prøv at teste igen de næste par dage, og se om der kommer en tydeligere streg nr. 2 frem. :-) 

Jeg er også i tvivl og død frustreret over at heg ikke ved hvor langt jeg er 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

elskeratværemor

Den ser lidt mystisk ud med stregen? Men Sys jeg kan ane noget, prøve at tage en ny :-)

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Tror ret mange på baby.dk skal have briller. Jeg kan sagtens se den!! Prøv igen i morgen  

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Fremad

Kan snildt se en streg ;-) en dag ellee to så burde tvivlen forsvinde 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Tror ret mange på baby.dk skal have briller. Jeg kan sagtens se den!! Prøv igen i morgen  

Dejligt at i kan se noget, den er ikke taget med koncentreret urin. Jeg glemmer det om morgenen fordi jeg skal tisse så meget, så ender altid med at tage en test senere på dagen og jeg skal tisse hver 2-3 time så det er ikke nemt :p

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Kan snildt se en streg ;-) en dag ellee to så burde tvivlen forsvinde 

Okay prøver om en dag eller to. Og krydser fingre for at det ikke er en drille streg 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Flomse

Tillykke:-) jeg ser en streg der om 3 dage er bragende positiv:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.