forstår det ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2015

Mettefpigen

helle85 skriver:

men da vel ikke hvis man har børn???

og er det også nå man ikke kan passe et fuldtids job, men venter på at komme igennem rebaliteringsteamet  (staves)

må jeg spørger hvor du har set hørt det henne???

Ved ikk noget om rehabilitering, det var der nogle der havde med i en projekt opgave på min skole.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

helle85

Mettefpigen skriver:

Ved ikk noget om rehabilitering, det var der nogle der havde med i en projekt opgave på min skole.. 

ok jeg syntes ikke jeg kan finde noget om satser omkring 2016 efter meget hurtigt søgning på google.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

CutieKiwi

Mettefpigen skriver:

Samboende skulle gerne få samme sats som SU ☺

Gensidig forsørgerpligt forsvinder jo januar 2016, så forstår ikke din reference til samboende

Kunne det du tænker på være "uddannelseshjælp"? For der er satsen omkring de 5900.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria
CutieKiwi skriver:

Gensidig forsørgerpligt forsvinder jo januar 2016, så forstår ikke din reference til samboende

Kunne det du tænker på være "uddannelseshjælp"? For der er satsen omkring de 5900.

Satsen for samboende vil stadig (i nogle tilfælde) være lavere end for enlige forsørgere. Det påvirkes ikke af den gensidig forsørgelsespligt, som egentlig bare betød at hvis ens samlever tjente over et hvis beløb at man så blev trukket i kontanthælp. 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Mettefpigen

helle85 skriver:

ok jeg syntes ikke jeg kan finde noget om satser omkring 2016 efter meget hurtigt søgning på google.

Nej, jeg skrev at jeg ikk ved om det er sådan i 2016, det tror jeg ikk der er nogen der gør...

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Mettefpigen

CutieKiwi skriver:

Det er nok det ☺ kan ikk præcis huske det ☺ det er stadig selvom man har børn ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.