Ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er nu gået en uge over mens, og den plejer at vætere rimelig præcis. Mine bryster er sten hårde, gør ondt og min brystvorter stikker og prikker. Jeg har også nogen smerter i nederste del af maven, de er der det meste af tiden, men kun negative test, tænker om jeg skal vente lidt med at teste igen eller skal jeg gå til lægen? For hvis jeg ikke er gravid, må der jo være noget helt galt jo? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er nu gået en uge over mens, og den plejer at vætere rimelig præcis. Mine bryster er sten hårde, gør ondt og min brystvorter stikker og prikker. Jeg har også nogen smerter i nederste del af maven, de er der det meste af tiden, men kun negative test, tænker om jeg skal vente lidt med at teste igen eller skal jeg gå til lægen? For hvis jeg ikke er gravid, må der jo være noget helt galt jo? 

Samme her. Men jeg fik af vide af lægen at jeg bare skulle vente. Cyklus kan godt ændre sig pludseligt uden at der er noget galt  

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Spiloppi

Anonym skriver:

Hej.

Altså det var præcis de symptomer jeg havde - og jeg er altså nu gravid  i uge 25! Så tænker da at du sagtens kan være det og bare tester positiv sent? Men selvfølgelig kan der være andre hormonelle forhold der spiller ind, fx hvis du for nylig er stoppet på hormonel prævention eller bare et højt ønske om graviditet kan påvirke! Men krydser fingre for du får to streger!!

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Anonym

Ømme bryster og aktivitet i underlivet kan også sagtens bare være bivirkninger fra ægløsning. Det oplever jeg hver eneste cyklus  

Anmeld Citér

5. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg tager ikke noget form for prævention, fik min mens en uge over, og har stadig lettere smerter i underlivet efter mens. Tror ikke det er en graviditet, men synes det var underligt. ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.