Hvad bruger I af prævention?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2015

Bshizzle

Jeg var glad for min Kobber-Spiral..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

EAF

21. oktober 2015

ninibadini

Inden vi gik i gang med PB brugte vi kondom. Jeg tog p-piller i en periode, men fik så voldsomme humørsvingninger, ingen sexlyst, tog på og havde det generelt skidt. Syntes ikke at det var det værd, så vi gik over til kondomer. Er glad for at jeg ikke fylder kroppen med alle mulige hormoner, og så besværligt er det kondom heller ikke. Når jeg har født bliver det nok det samme. Min mand har planer om at blive steriliseret når vi har fået de børn, vi vil have.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

MortilM

Har i 12 år brugt p-piller, blev gravid med det samme jeg stoppede. Efter jeg har født har jeg fået mini-hormon spiral (holder tre år). Indtil videre fint tilfreds! 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Camillaal

p-plaster

Anmeld Citér

21. oktober 2015

dorthemus

Jeg er steriliseret - slut prut finale 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym

Vi bruger kondom. Har prøvet spiral, men fik betændelse i livmoderen af den, så den blev hurtigt hevet ud igen. P-piller kan jeg ikke tåle.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym

Vi bruger kondom da jeg ikke tåler hormonerne i andre præventionsformer og kobberspiralen "spyttede" min krop ud igen 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym

lige nu kondom. . 

jeg tror jeg har prøvet det meste ... 

homonspiral , blødte 27 ud af 30 dage i 8 måneder. . 

p piller må jeg ikke få grundet risiko for blodpropper. . 

er lige stoppet på mini piller jeg bløder konstant. .. jeg er træt af jeg ikke kan få noget ������ 

jeg vil rigtig gerne have en mere er ikke særlig gammel 26 år .. Men vil gerne steraliseres. .

Anmeld Citér

21. oktober 2015

gokkelok

Kobberspiral 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.