Anonym skriver:
Forlangt nej selcfølgleig ikke. Men en plan har han jo lagt, sådan er det. Og jeg respekterer skam også min kæreste, har intet ondt sagt til ham, jeg blev bare skuffet på en underlig måde bagefter
selcfølgleig ikke så han så mig skuffet.
Og det ved jeg søreme ikke. Men når man er i fertilitets behandling så ér det bare lidt med tvang nogle gange - så kan man så gøre det alligevel eller Lade være hvis man ikke har lyst. Men lidt tvang er det når man er på piller og sprøjter. Desværre. Så må intimiteten være alle de andre dage. Det er skide hårdt at være i behandling!
At manden er syg/skidt/sløj gør ikke noget godt for hans sædkvalitet... Så det er ikke sikkert det ville have hjulpet at have sex idag alligevel, SELVOM lægen siger.... Men giv ham for Guds skyld ikke skylden, hvis det viser sig at du ikke er gravid denne gang heller...
Hvor langt er I i behandling? For hvis I "kun" er nået til at du tager medicin og kan "nøjes" med det, så er I i mine øjne ikke heeeelt i behandling endnu... Forstået på den måde, at kører I så videre med 3-5 forsøg med iui, og stadig intet resultat og videre i IVF behandling, så bliver det for alvor hårdt.. Og hvis du allerede synes at det er hårdt nu, så... Puuhh.... Jeg ved desværre hvad jeg taler om... 10 år som ufrivillig barnløs, 8 år i behandling, 5 iui og 6 IVF/ICSI...
Dette er ikke på NOGEN måde skrevet for at provokere/gøre dig ked af det eller noget, og hvis jeg har misforstået noget i dit oplæg må du undskylde...
Men som en anden siger... Tvangs sex er bare dødsdømt fra starten... Har i mange år følt mig/os "tvunget" til sex fordi vi gerne ville være gravide og der er intimiteten altså røget i SÅDAN en grad, at man bliver meget ærgelig... Håber for jer at I snart står med en positiv test 
Anmeld
Citér