Hej, håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, for jeg har brug for at høre om lignende historier
Jeg er 17+2, og er begyndt at få plukveer, flere ved aktivitet Og okay mængde ved ro.. Men samtidig får jeg de vildeste stråle smerter/jag i underlivet.. Jeg ved godt alle tænker ligamenter i første omgang, men er det ikke kun i sidderne? Mine smerter går nærmest som et bælte hen oven over skamben, altså også midtfor? Og det samme lige omkring buksekanten indimellem og det er ca dertil livmoderen når nu, når jeg mærker? Det gør ondt og det varierer hvor mange smerter jeg har.. Flere og hyppigere ved aktivitet, selv det at stå ved køkkenbordet og finde frokost eller aftensmad frem, giver hyppigere smerter og indimellem kan en dyb vejrtrækning mærkes i toppen Af livmoderen
Jeg har IKKE blærebetændelse, blev tjekket i mandags hos lægen og har selv sticks herhjemme og den var negativ igen idag lægen mærkede på min livmoder og konstaterede at den ikke var irritabel.. Og at intet så alarmerende ud ... Var til scanning i fredags pga plukveer og de her jag startede lørdag/søndag.. Scanningen viste en super flot baby på 200g (16+4).. Da jeg var gravid første gang var baby hele tiden liiiige under kurven og hvad jeg kan vurdere ligger denne baby lige over kurven? Vokser min livmoder så bare i et kæmpe ryk lige nu måske?
håber der er nogen der kan give et svar
Anmeld
Citér