Selskabslokale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.357 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2015

Tullefreja

Vi skal holde barnedåb for vores datter den 6 marts næste år og vi bliver 81 mennesker i det hele men vi har ingen ideer om hvor festen skal holdes, hun Skal døbes i en kirke i Valby så skal jo næsten være tæt på der men der, så mit spørhsmål er om der nogen der kender et billigt lokale med plads til 81 mennesker som er tæt på Valby f.eks Valby, Amage osv. ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

maak

Nu ved jeg ikke hvad i har af tanker mht. mad osv., men vi holdte brunch på en café på Frederiksberg (Café Cadeau). Vi var 50 mennesker - det kostede 1500 i leje og 130,- pr. person

Ved dog ikke hvor mange mennesker man kan være derhenne.

Bare en idé! 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

sne190810

Idrætsfabrikken på Valdemarsgade måske? Der holdte jeg min konfirmation back in the days .. :-p

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Lililili

1. barnedåb, havde vi leje selskabslokale. Det kostede 3900 kr. Med mad, pynt, drikkevarer, kage osv., løb dåben op i 10000-12000 kr. Vi var 45 mennesker. Samt der også er en del arbejdstimer i det.

2.barnedåb, holdt vi på en cafe i en golfklub, hvor der blev serveret brunch og efterfølgende kage. De havde et selskabslokale tilknyttet, der blev benyttet (gratis og ikke tidsbegrænset) og så stod de for det hele. Det kostede 125 kr. pr person. 1/2 pris for børn. Og så var der stk. pris på sodavand og øl til kagen. Kagen havde vi selv med. Den barnedåb løb op i ca. 6000 kr., når alt var betalt.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Tullefreja

maak skriver:

Nu ved jeg ikke hvad i har af tanker mht. mad osv., men vi holdte brunch på en café på Frederiksberg (Café Cadeau). Vi var 50 mennesker - det kostede 1500 i leje og 130,- pr. person

Ved dog ikke hvor mange mennesker man kan være derhenne.

Bare en idé! 

Nu var det kun lokale vi leder efter mad bestiller vi fra kokken og jomfruen 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Vi skal holde barnedåb for vores datter den 6 marts næste år og vi bliver 81 mennesker i det hele men vi har ingen ideer om hvor festen skal holdes, hun Skal døbes i en kirke i Valby så skal jo næsten være tæt på der men der, så mit spørhsmål er om der nogen der kender et billigt lokale med plads til 81 mennesker som er tæt på Valby f.eks Valby, Amage osv. ?

Valby medborgerhus på Toftegårds plads. Tennisklubben bagved falkoner alle, lige efter Søndermarken. Masser, af nok dyre lokaler langs falkoner alle henne omkring Fredensborg have. Inde i Frederiksberg have ligger der også et meget lækkert sted. Karens minde i kng. Enghave ved Valbyparken har også lokaler. Bl.a. En meget fin pavillon, ved dog ikke om den er for lille 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Tullefreja

Roselil skriver:

Valby medborgerhus på Toftegårds plads. Tennisklubben bagved falkoner alle, lige efter Søndermarken. Masser, af nok dyre lokaler langs falkoner alle henne omkring Fredensborg have. Inde i Frederiksberg have ligger der også et meget lækkert sted. Karens minde i kng. Enghave ved Valbyparken har også lokaler. Bl.a. En meget fin pavillon, ved dog ikke om den er for lille 

Der der medborgerhus ved du hvordan man lejer det ? 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Tullefreja skriver:

Der der medborgerhus ved du hvordan man lejer det ? 

Det må næsten fremgå af hjemmesiden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.