Opdatering på "Alarmcentralen svigter"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. september 2009

KHS

Som lovet følger jeg her op på min "historie"...
Kort fortalt har jeg haft en sag kørende i Patientklagenævnet, fordi jeg har følt mig forkert behandlet af en vagtlæge. Min søn der dengang var knap 1 år fik pludselig voldsomme mavesmerter en dag. Både vagtlæge og alarmcentralen afviste at tilse min søn, selvom han havde så stærke smerter, at han mistede bevidstheden.
Vi kørte ham selv på sygehuset og nægtede at gå før de havde tilset vores søn!
Senere samme dag blev han opereret på Odense Universitetshospital for "invagination" (tarmslyng)...
Patientklagenævnet fandt desværre ikke, at vagtlægen havde handlet uansvarligt eller "under normen" som der står skrevet (heller ikke selvom vi var tæt på at miste vores søn den dag)
Og her slutter det hele så... MEN! Jeg har da i det mindste klaget, og dét har jeg det godt med! Om jeg så går videre med det (Tv2 fx) har jeg endnu ikke besluttet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

mariamiss6

Godt du har klaget... men det er for dårligt de ikke anerkender, at du som kender dit barn bedst, har ret når du siger at noget er helt og aldeles unormalt.

Hvis du har mod på det, så gå videre med det....

men jeg skal ikke kunne sige i jeg i nøjagtig din situation havde gjort det samme, det er jo meget indivivuelt, ogjeg ved ikke om jeg helt kan sætte mig ind i det lige nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.