MSchade skriver:
Hej allesammen. 
Jeg er ny herinde. Jeg ved ikke om debatten er malplaceret, men dagen i dag er blevet brugt på at læse side op og side ned om graviditet.
Jeg er lige kommet hjem fra ferie, og er nede og træne. Min veninde beklager sig over sin periode. Jeg kommer hjem, og det slår mig, at jeg altid får min før hende.
Min periode har været ret præcis siden jeg var 14. Den er altid kommet på dag 28-29. Derudover troede jeg ikke jeg kunne blive gravid. Jeg er nu på dag 32.
Jeg tog en test, og den var negativ. Meget negativ.
Er der nogle som er i samme båd, eller som blot kan fortælle mig om deres oplevelse.
Mvh.
Din menstruation kan sagtens være forsinket, også selvom du aldrig har prøvet det før. Det hjælper ikke, at du nu formentligt tænker, at du er gravid, men indtil du kan præstere en positiv test, er du nødt til at gå ud fra, at det er du ikke.
Hvis du heller ikke får menstruation næste gang, den forventes, kan du spørge din læge, om han har nogle forslag til næste skridt.
Hvorfor tænker du, at du ikke kan blive gravid, og har du så ubeskyttet samleje baseret på den tro???
Anmeld
Citér