Hvilke sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
9 svar
1 synes godt om
20. oktober 2015

Anonym trådstarter

Min søster synes det svært hvilke sko der passer til vejret nu, hun snakker om at købe vinter støvler snart når vejret er til det, men jeg vil gerne overraske hende med nogle men er det for tidligt at ha på nu ? 

Hvilke sko går jeres børn i ? 

Hendes datter er 4 år børnehave barn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Min søster synes det svært hvilke sko der passer til vejret nu, hun snakker om at købe vinter støvler snart når vejret er til det, men jeg vil gerne overraske hende med nogle men er det for tidligt at ha på nu ? 

Er det til leg i Bh eller bare til at bruge frem og tilbage?

Jeg synes (Personligt) at det er for varmt endnu med vinterstøvler. Mine bruger termostøvler til udeleg og så bruger de stadig kondisko til og fra skole. Den mindste har fået et par lunere støvletter med lidt foer indtil vinterstøvlerne skal tages i brug.

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Anonym trådstarter

De3Guldklumper skriver:

Er det til leg i Bh eller bare til at bruge frem og tilbage?

Jeg synes (Personligt) at det er for varmt endnu med vinterstøvler. Mine bruger termostøvler til udeleg og så bruger de stadig kondisko til og fra skole. Den mindste har fået et par lunere støvletter med lidt foer indtil vinterstøvlerne skal tages i brug.

Det til leg i bh, hun har ingen termo støvler 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Det til leg i bh, hun har ingen termo støvler 

til nu ville jeg vælge termostøvler men du kan da sagtens overraske hende med et par lækre vinterstøvler som hun jo også får brug for når tiden er til det

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Augustmama

Vores pige på 3 år og børnehave barn hun har fået vinter sko på nu  

eller gummistøvler med tyk for. :-) 

synes selv det er koldt på fødderne i kondi sko og når så børnene er ude næsten hele dagen synes jeg ikke det er for tidligt  

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Mine to har lige fået vinterstøvler. de har bare tynde strømper i. Den store på 4 har dog valget mellem dem eller kondisko med tykke strømper

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Bshizzle

Min søn er 4 år og netop idag fik han hans nye Vintersko på! 

Det er pænt koldt allerede nu, og de fleste i min søn's Børnehave har faktisk enten termostøvler eller Vintersko på!. 

Syntes det er en sød tanke du vil glæde din søster barn med. 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

bøllen

Anonym skriver:

min dreng på 6 som går i skole bruger en hummel kondisko , sådan en halv støvle. Syntes de passer fint til årstiden. Her er vinterstøvler alt for varmt endnu

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Misser1989

Mine drenge bruger stadig kondisko. Når de skal være ude i længere tid og lege har de gummistøvler og sokker på. 

Hvis jeg skulle putte deres fødder i vinterfodtøj nu, ville jeg bestemt vælge en vinterstøvler med goretex, så fødderne kam ånde. 

Har arbejdet 5 år i skobutik og termostøvler anbefales først når temperaturen når frysepunktet. Fødderne kan ikke ånde i termostøvler, fødderne bliver fugtige og svedige, som kan resultere i svamp. 

Mine sønner har aldrig haft et par termostøvler, men altid haft ecco vinterstøvler med goretex. Både til børnehave brug og hjemmebrug 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg har Idag været ude og købe en skofus vinterstøvle til hende som har goretex, jeg glæder mig til at give hende dem senere ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.