Hej piger.
Jeg er ny her og står i den situation at jeg nu er gået 3 dage over tiden. Men har lagt 2 negative teste indtil videre.
Mit spørgsmål er, hvor længe gik der før de lagde en positiv test?
Jeg blev gravid med min eks kæreste, men han ønskede ikke barnet og ville på ingen måder tvinge ham til at tage det ansvar. Og jeg er selv vokset op uden far, hvilket jeg ikke ønskede for mit eget barn. Så vi valgte en medicinsk abort(det skal siges at jeg opdagede graviditeten MEGET hurtigt. Var ikke meget mere end 4 uger henne mener lægerne).
Jeg kunne mærke at jeg havde ømme brystvorter. Altså ekstremt ømme. Så ømme at jeg ikke kunne have BH på. Jeg fik krampe trækninger i underlivet, men tænkte ikke videre over det før min eks sagde at jeg SKULLE tage en test.
Denne her gang(med min nuværende kæreste) har jeg da haft små ømme brystvorter i noget tid men synes ikke det er så slemt som den gang. Det begyndt at spænde lidt i siderne på dem, men ikke noget der provokere mig som så, kun hvis man trykker på det. Jeg kan mærke krampetrækninger i underlivet, og tænker det er min mens, men der kommer bare INTET. Er gået på toilettet hver gang jeg har følt min mens ville komme, men niks... Ingenting. Har nu lagt 2 negative test, igår og i dag......... Jeg er bekymret... Hjælp 
Anmeld
Citér