Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. oktober 2015

Lchdk

Hej piger. 

Jeg er ny her og står i den situation at jeg nu er gået 3 dage over tiden. Men har lagt 2 negative teste indtil videre. 

Mit spørgsmål er, hvor længe gik der før de lagde en positiv test? 

Jeg blev gravid med min eks kæreste, men han ønskede ikke barnet og ville på ingen måder tvinge ham til at tage det ansvar. Og jeg er selv vokset op uden far, hvilket jeg ikke ønskede for mit eget barn. Så vi valgte en medicinsk abort(det skal siges at jeg opdagede graviditeten MEGET hurtigt. Var ikke meget mere end 4 uger henne mener lægerne). 

Jeg kunne mærke at jeg havde ømme brystvorter. Altså ekstremt ømme. Så ømme at jeg ikke kunne have BH på. Jeg fik krampe trækninger i underlivet, men tænkte ikke videre over det før min eks sagde at jeg SKULLE tage en test. 

Denne her gang(med min nuværende kæreste) har jeg da haft små ømme brystvorter i noget tid men synes ikke det er så slemt som den gang. Det begyndt at spænde lidt i siderne på dem, men ikke noget der provokere mig som så, kun hvis man trykker på det. Jeg kan mærke krampetrækninger i underlivet, og tænker det er min mens, men der kommer bare INTET. Er gået på toilettet hver gang jeg har følt min mens ville komme, men niks... Ingenting. Har nu lagt 2 negative test, igår og i dag......... Jeg er bekymret... Hjælp 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

Sedigfor

Lchdk skriver:

Hej piger. 

Jeg er ny her og står i den situation at jeg nu er gået 3 dage over tiden. Men har lagt 2 negative teste indtil videre. 

Jeg blev gravid med min eks kæreste, men han ønskede ikke barnet og ville på ingen måder tvinge ham til at tage det ansvar. Og jeg er selv vokset op uden far, hvilket jeg ikke ønskede for mit eget barn. Så vi valgte en medicinsk abort(det skal siges at jeg opdagede graviditeten MEGET hurtigt. Var ikke meget mere end 4 uger henne mener lægerne). 

Jeg kunne mærke at jeg havde ømme brystvorter. Altså ekstremt ømme. Så ømme at jeg ikke kunne have BH på. Jeg fik krampe trækninger i underlivet, men tænkte ikke videre over det før min eks sagde at jeg SKULLE tage en test. 

Denne her gang(med min nuværende kæreste) har jeg da haft små ømme brystvorter i noget tid men synes ikke det er så slemt som den gang. Det begyndt at spænde lidt i siderne på dem, men ikke noget der provokere mig som så, kun hvis man trykker på det. Jeg kan mærke krampetrækninger i underlivet, og tænker det er min mens, men der kommer bare INTET. Er gået på toilettet hver gang jeg har følt min mens ville komme, men niks... Ingenting. Har nu lagt 2 negative test, igår og i dag......... Jeg er bekymret... Hjælp 

Vi er ikke læger men gå til lægen og spørg hvad det kan være (:

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Lchdk

Sedigfor skriver:

Vi er ikke læger men gå til lægen og spørg hvad det kan være (:

Jeg bad ikke om en læge ærklæring. Jeg spurgte hvor lang tid der gik før nogen lagde en positiv test. Det alt. 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Sedigfor

Lchdk skriver:

Jeg bad ikke om en læge ærklæring. Jeg spurgte hvor lang tid der gik før nogen lagde en positiv test. Det alt. 

Det jo vitterlig forskelligt. 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Lchdk

Sedigfor skriver:

Det jo vitterlig forskelligt. 

Det meget muligt det er forskelligt men det er mit spørgsmål. Der er virkelig ikke nogen grund til at blive pisse flabet. Har du ikke tænkt dig at svare på mit spørgsmål eller noget i den retning. Så lad vær at skriv. Kan virkelig ikke se din grund til at skrive sådan der. Hold dig fra andres opslag hvis du ikke kan skrive på en ordentlig måde. 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

serinasmor

Lchdk skriver:

Hej piger. 

Svaret kan meget vel ligge i hvilken type test du har benyttet - idet mange opslag herinde viser at der er stor forskel på hvornår de viser positivt ... 

Tidligt testende testmonstre oplever positive tests tidligt i forløbet med valmed (kan jeg se) og mange oplever at der skal gå meget længere tid før en clear Blue digital viser "gravid" på displayet ...

Herudover er der herinde flere eksempler på personer der ikke kan teste positivt før i uge 7 eller senere ... 

Når alt dette er sagt har de fleste også prøvet at gå over tid uden der var "gevinst" så at sige ... Det betyder ofte ikke andet end at den cyklus bare var senere på den ... Måske pga stress og mange tanker omkring mulig graviditet...

Anmeld Citér

20. oktober 2015

CutieKiwi

Jeg tænker der er mange faktorer der kan spille ind: Er du sikker på din cykluslængde?

Menstegn og graviditetstegn ligner meget hinanden til forveksling. Jeg testede først positiv da jeg var 6 uger henne grundet uregelmæssig cyklus og at jeg i et par uger havde troet at det var mens som var på vej

Kvindekroppe er forskellige og tænker at det derfor er svært at få et sammenligningsgrundlag for den situation du står i.

Anmeld Citér

20. oktober 2015

L-mor

Jeg testede positiv 4+3. Men negativ 4+1.

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Lchdk

CutieKiwi skriver:

Jeg tænker der er mange faktorer der kan spille ind: Er du sikker på din cykluslængde?

Menstegn og graviditetstegn ligner meget hinanden til forveksling. Jeg testede først positiv da jeg var 6 uger henne grundet uregelmæssig cyklus og at jeg i et par uger havde troet at det var mens som var på vej

Kvindekroppe er forskellige og tænker at det derfor er svært at få et sammenligningsgrundlag for den situation du står i.

Min cyklus har altid været præcis. De sidste par måneder har det været præcis d.18 jeg fik den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.