Spil Eye Found it . Kender du det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. oktober 2015

bøllen

nogen der kender dette spil?

min dreng har fået det i gave men kender det ikke. Nogen der kan sige om det er godt? Han er 6 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

bøllen

Ingen der kender dette spil ???

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jo,vi har det,det er mega sjovt

Anmeld Citér

20. oktober 2015

bøllen

Pernilleh skriver:

Jo,vi har det,det er mega sjovt

okay hvor gammel er dine børn / barn ?

Syntes nemlig ikke jeg kan finde så meget om spillet og kan ikke lige vurdere ud fra de sparsomme oplysninger på kassen om det er noget ved.

Er det meget svært ? Har en dreng som ikke altid har den store tålmodighed til længerevarende spil ..

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Min dreng har spillet det siden han var 5,og hans tålmodighed er heller ikke stor,men jeg synes det går ret godt med det her spil,det varer ikke frygtelig længe.

Man skal finde forskellige ting,og lægge de der Mickey Mouse hoveder på motivet inden tiden løber ud,og så tæller man sammen hvor mange ting man har fundet. Det antal man har,må man rykke på brædtet.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

bøllen

Pernilleh skriver:

Min dreng har spillet det siden han var 5,og hans tålmodighed er heller ikke stor,men jeg synes det går ret godt med det her spil,det varer ikke frygtelig længe.

Man skal finde forskellige ting,og lægge de der Mickey Mouse hoveder på motivet inden tiden løber ud,og så tæller man sammen hvor mange ting man har fundet. Det antal man har,må man rykke på brædtet.

Okay  mange tak for svar 

måske vi skal beholde det så , havde tænkt at bytte det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.