Test, hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg har taget denne test. Hvad siger i?

Så snart urinen ramte, synes jeg at jeg kunne skimte en LILLE streg. Der gik yderligere noget tid, og inden de ti min som de skriver er max og den så er ugyldig, kom dette. Men altså kunne MÅSKE skimte noget inden.  

Jeg tager en om nogle dage, men vil gerne hører hvad i ser.

Det er test fra apoteket, som jeg har læst mig frem til, ikke giver skyggestreger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Mynewlife

Anonym skriver:

Slet ingen?

Netop apotekets har jeg læst (og erfaret!!!!!) at der giver en lille bitte streg, selvom man ikke er gravid :-( selvfølgelig ikke altid, men prøvede det selv. Hvis jeg var dig ville jeg tage en valmed :-) og selvfølgelig ikke kigge på den efter de 5 minutter 

Men jo jeg ser en streg, sådan en streg fik jeg også, men var desværre ikke gravid. Men der er også nogle der får sådan en streg hvor de faktisk er gravide :-) 

Krydser for dig :-)

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mynewlife skriver:

Netop apotekets har jeg læst (og erfaret!!!!!) at der giver en lille bitte streg, selvom man ikke er gravid :-( selvfølgelig ikke altid, men prøvede det selv. Hvis jeg var dig ville jeg tage en valmed :-) og selvfølgelig ikke kigge på den efter de 5 minutter 

Men jo jeg ser en streg, sådan en streg fik jeg også, men var desværre ikke gravid. Men der er også nogle der får sådan en streg hvor de faktisk er gravide :-) 

Krydser for dig :-)

Okay. Tak for svaret. Stregen er helt tynd. Så har netop tænkt om det kunne være falsk. :/ 

Idag har jeg sådan nogle niv i den ene side  i underlivet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.