Mere arbejde, mindre familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
6 svar
21 synes godt om
20. oktober 2015

modesty

Jeg håber at alle jer der har stemt DF er glade for den regering I har lagt stemmer til.

Det nyeste skud på stammen:

http://www.politiko.dk/nyheder/ministeropsang-til-boernefamilierne-glem-deltid-og-kom-i-gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

Mom

Profilbillede for Mom
modesty skriver:

Jeg håber at alle jer der har stemt DF er glade for den regering I har lagt stemmer til.

http://www.politiko.dk/nyheder/ministeropsang-til-boernefamilierne-glem-deltid-og-kom-i-gang

Jeg syntes det er fuldstændig grotesk! De vil gerne have at vi får flere børn i DK, og når man så får børn, skal man bankes i hovedet fordi man gerne (og gør) arbejder deltid!

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Carina:-)

De burde tænke på børnene

De har ikke brug for 10 timer i inst 

Og skal de også kunne passes  aten og weekend vil alt for mange børn henslæbe deres barndom i inst. 

For hvem kender ikke de forældre der ikke magter at have deres børn hjemme på fridage hvor inst har åben. Får vi døgnåben inst vil mange børn aldrig se deres forældre . 

Ingen pædagoger kan erstatte mor og far ( hvis de ellers er normale forældre)

De skulle heller lytte til de forslag om skattelettelser i bunden så flere kan arbejde mindre og dermed frigive arbejde til alle de mennekser der går rundt på off. forsørgelse.

Det er grotesk at vi har en gruppe der knokler røven ud af bukserne imens vi har en anden gruppe der er i deres bedste alder der intet laver.

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Sprit25

Jeg er i chock. Højre hånd ved ikke hvad venstre laver.. Jamen det er jo latterligt! 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Anonymor10

modesty skriver:

Nogle mennesker burde bare have frataget deres stemmeret 

Det er helt hul i hovedet. De mennesker har da hverken sjæl eller fornuft.

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Sprit25

Anonymor10 skriver:

Nogle mennesker burde bare have frataget deres stemmeret 

Det er helt hul i hovedet. De mennesker har da hverken sjæl eller fornuft.

Ingen burde have frataget deres stemmeret. Alle stemmer jo udfra hvad de mener er bedst. 

Men ja det er skræmmende at et gammelt landbrugsparti med familieværdier er sådan

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvis jeg skal arbejde mere og derved overlade mine børn i institution i 9-10 timer dagligt. Så skal der saftsuseme gøres noget ved normeringerne i institutionerne! De kan jo slet ikke stimulere børnene som de har behov for. Mine unger er pt. I institution 6 timer dagligt. I tidsrummet hvor alle voksne er tilstede. Men er godt nok glad for at jeg har tid til at tale, læse for og lege med mine unger hjemme!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.