Tør ikke teste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
13 svar
2 synes godt om
20. oktober 2015

Johild

er der andre der har oplevet at de ikke "tør" tage en test..

jeg er på ingen måde bange for at den er positiv tværtimod så ønsker jeg det mere end noget andet efter snart 14 mdrs forsøg...

men er så bange for at den er negativ igen..

hvis jeg er gravid er jeg 4+3 i dag, ingen mens, ikke rigtig nogen symptomer, måske en lille smule mens rumsteren...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

anonym94

Johild skriver:

jeg er på ingen måde bange for at den er positiv tværtimod så ønsker jeg det mere end noget andet efter snart 14 mdrs forsøg...

hvis jeg er gravid er jeg 4+3 i dag, ingen mens, ikke rigtig nogen symptomer, måske en lille smule mens rumsteren...

Kan godt forstå dig! Men jeg ville være ekstremt nysgerrig! Så prøv og tag en test og se hvad den siger ��

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Heidi.R.

Hejsa 

Jeg er selv 4+2 HVIS jeg er gravid , forventer først mens på mandag, har de sidste par mån. El. Flere nemlig haft en cyklus på ca 5 uger... 

Så jeg tør bestemt heller ikke teste endnu, så kan godt følge dig... 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Krydserfingre

Heidi.R. skriver:

Hejsa 

Jeg er selv 4+2 HVIS jeg er gravid , forventer først mens på mandag, har de sidste par mån. El. Flere nemlig haft en cyklus på ca 5 uger... 

Så jeg tør bestemt heller ikke teste endnu, så kan godt følge dig... 

Hej, man er først 4+0 den dag man forventer mens  

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Krydserfingre

Johild skriver:

Jamen hvis du skulle have haft mens for 3 dage siden så er der da rimelig stor chance for du er gravid held og lykke 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Heidi.R.

Krydserfingre skriver:

Hej, man er først 4+0 den dag man forventer mens  

Men min cyklus er jo på ca 5 uger... 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Krydserfingre

Heidi.R. skriver:

Men min cyklus er jo på ca 5 uger... 

Ja det var min også engang jeg troede det samme som dig men man er altid, altid, 2+0 den dag man har æl - altså er man 14 dage efter 4+0 på forventede mens dag. Lige gyldig om ens cyklus er 28 dage eller 8 uger  

Anmeld Citér

20. oktober 2015

MorTilN

Johild skriver:

Jeg har haft den følelse før, nu jeg ude i den følelse der hedder jeg gider ikke teste for den er "alligevel" negativ 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Heidi.R.

Krydserfingre skriver:

Ja det var min også engang jeg troede det samme som dig men man er altid, altid, 2+0 den dag man har æl - altså er man 14 dage efter 4+0 på forventede mens dag. Lige gyldig om ens cyklus er 28 dage eller 8 uger  

Ok tusind tak for dine fine svar, .... 

Men tænker nu så bare lidt det er vel for tideligt at teste endnu så ? jeg vil jo heller ikke gerne bli alt for skuffet 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Johild

Mens kom desværre her i eftermiddags, så nu er det bare forfra igen (igen, igen, igen)..

Har sku mest lyst til bare at opgive... Synes det er en lang og sej kamp som jeg efterhånden bare har mistet lysten til at kæmpe...

Vi har netop taget hul på 14. Måned i denne omgang..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.