For et par måneder siden fik jeg endelig taget mig sammen til at tage til lægen, jeg igennem 2 år haft ekstreme smerter i underlivet og flere gange så slemme at jeg er blevet indlagt til observation for blindtarmsbetændelse på sygehuset - 1. Gang nåede jeg operations bordet, hvor de kunne konkludere at min blindtarm intet fejlede men at jeg istedet havde cyster.
2. Gang bad jeg dem om at scanne mig inden jeg skulle på operationsbordet og ligeledes de resterende gange.
Men jeg fik snakket med min læge som tog nogle blodprøver - det viste sig at jeg havde for mange mandlige kønshormoner og jeg fik en henvisning til udredning for PCO.
Så nu sidder jeg her med PCOS og efter 2års ivrig forsøgen på at få en baby har jeg endnu aldrig oplevet en eneste graviditet.
På fredag skal kæresten ind med en sædprøve og så må vi jo se hvad der sker derefter.
Jeg har en fornemmelse af at hans sædkvalitet ikke er for god, men håber stadigvæk alt hvad jeg kan på at den intet fejler.
Men mit bedste bud er at jeg om kort tid (alt efter hvor lang tid sådan noget tager) også kan sige at jeg er i fertilitetsbehandling.
Har lige nu meget svært ved at tænke positivt, da jeg synes at alt i det her år bare har været nedtur på nedtur på nedtur.
ville egentlig ingenting med det her opslag, andet end at have luft
Anmeld
Citér