Hej alle sammen! Så fik jeg endelig fundet ud af at oprette en profil og tråd herinde :-)
Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Det er vildt spændende, da det er vores begges første gang. Jeg er 23 år og min kæreste er 28. Jeg er færdig som sygeplejerske om et års tid og ønsker at være gravid under uddannelse, så timeingen kunne ikke være bedre for os!
Jeg stoppede med mini-pillerne for 3 ugers tid siden. Jeg har ikke haft min menstruation endnu.
De sidste par dage er mine bryster begyndt at blive ømme. Rigtig rigtig ømme. Kan næsten ikke holde ud at have bh på og især brystvorterne er ømme! Der skal ingenting til før de bliver stive heller. Det er en underlig følelse. Der er kommet tydelige blodårer omkring brystvorterne og ligeledes tydelige årer på brysterne. Derudover har jeg rigtig ondt i min lænd når jeg bukker mig.
Jeg tog en graviditetstest idag, som viste negativ. Ægløsningstest tog jeg igår, var ligeledes negativ.
Er der andre af jer, som har oplevet lignende symptomer på graviditet, så tidligt? Jeg håber jo på, at det er tidlige graviditetstegn, som er for tidligt at se på en test, men det er svært at vide.
Heg synes det er uudholdeligt at være så uviden, da vi ønsker os så inderligt at blive gravide! Jeg håber nogen har lyst til at svare mig 
knus fra Malene
Anmeld
Citér