Hej alle.
Jeg fik først min ægløsning på 21. dagen ca (på trods af en normal cyklus på 28-30 dage). Jeg skulle have haft min menstruation i starten af sidste uge (mandag-onsdag), men den er ikke kommet endnu.
Fredag og lørdag havde jeg meget lidt brunligt udflåd, og søndag havde jeg en smule meget mørkt/næsten sort "blod". I dag har jeg igen haft en lille smule brunligt udflåd/blod (meget tyndt, og slet slet ikke frisk). Det er nu ca. 13-14 dage siden jeg havde ægløsning, og er gået omkring en uge over tid. Jeg har desuden haft mens-agtige smerter stort set siden jeg havde ægløsning. Min menstruation plejer, at starte med en halv dags brunligt udflåd, og så ellers "maks gas" derefter i en uges tid - og det er helt anderledes lige nu? 
Mit spørgsmål er så, om det kan have været en implantionsblødning eller om det er alt for sent (startede ca. 9 dage efter ægløsning)? Er det bare min menstruation, som skaber sig? 
Nogle som har erfaringer med sene ægløsninger? Har læst, at ægget har sværere ved, at sætte sig fast, når ægløsning og menstruation ligger så tæt på hinanden?
Stem gerne i afstemningen, hvornår i havde en implantationsblødning (hvis i havde en
).
Venlig hilsen
Majken
Anmeld
Citér