Implantationsblødning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår havde du en implantationsblødning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.655 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2015

pb2017

Hej alle.

Jeg fik først min ægløsning på 21. dagen ca (på trods af en normal cyklus på 28-30 dage). Jeg skulle have haft min menstruation i starten af sidste uge (mandag-onsdag), men den er ikke kommet endnu.

Fredag og lørdag havde jeg meget lidt brunligt udflåd, og søndag havde jeg en smule meget mørkt/næsten sort "blod". I dag har jeg igen haft en lille smule brunligt udflåd/blod (meget tyndt, og slet slet ikke frisk). Det er nu ca. 13-14 dage siden jeg havde ægløsning, og er gået omkring en uge over tid. Jeg har desuden haft mens-agtige smerter stort set siden jeg havde ægløsning. Min menstruation plejer, at starte med en halv dags brunligt udflåd, og så ellers "maks gas" derefter i en uges tid - og det er helt anderledes lige nu?

Mit spørgsmål er så, om det kan have været en implantionsblødning eller om det er alt for sent (startede ca. 9 dage efter ægløsning)? Er det bare min menstruation, som skaber sig?

Nogle som har erfaringer med sene ægløsninger? Har læst, at ægget har sværere ved, at sætte sig fast, når ægløsning og menstruation ligger så tæt på hinanden?

Stem gerne i afstemningen, hvornår i havde en implantationsblødning (hvis i havde en).

Venlig hilsen

Majken

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

Rockertand

majken1991 skriver:

Hej alle.

Jeg fik først min ægløsning på 21. dagen ca (på trods af en normal cyklus på 28-30 dage). Jeg skulle have haft min menstruation i starten af sidste uge (mandag-onsdag), men den er ikke kommet endnu.

Fredag og lørdag havde jeg meget lidt brunligt udflåd, og søndag havde jeg en smule meget mørkt/næsten sort "blod". I dag har jeg igen haft en lille smule brunligt udflåd/blod (meget tyndt, og slet slet ikke frisk). Det er nu ca. 13-14 dage siden jeg havde ægløsning, og er gået omkring en uge over tid. Jeg har desuden haft mens-agtige smerter stort set siden jeg havde ægløsning. Min menstruation plejer, at starte med en halv dags brunligt udflåd, og så ellers "maks gas" derefter i en uges tid - og det er helt anderledes lige nu?

Mit spørgsmål er så, om det kan have været en implantionsblødning eller om det er alt for sent (startede ca. 9 dage efter ægløsning)? Er det bare min menstruation, som skaber sig?

Nogle som har erfaringer med sene ægløsninger? Har læst, at ægget har sværere ved, at sætte sig fast, når ægløsning og menstruation ligger så tæt på hinanden?

Stem gerne i afstemningen, hvornår i havde en implantationsblødning (hvis i havde en).

Venlig hilsen

Majken

Det er ikke implantationsblødning, det er alt for sent og alt for meget blod, du har set.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

pb2017

Rockertand skriver:

Det er ikke implantationsblødning, det er alt for sent og alt for meget blod, du har set.

Har dog læst flere steder, at embryoet sætter sig fast i livmoderen i løbet af 6-12 dage - så i teorien er det vel muligt, omend usandsynligt selvfølgelig?

Og vi taler om få dråber (måske 2?) gammelt (næsten sort) "blod" søndag (opdagede det kun pga. jeg havde brugt en tampon i tilfælde af, at det skulle starte i mens jeg var på arbejde - arbejder på et sygehus, så går i hvid uniform ). Og udflådet er kun små "pletter" eller striber på papiret, når jeg har tørret mig.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

pb2017

Slet ikke andre, der har nogle bud på om det har været en implantationsblødning??

Der er tale om 2-3 dråber gammelt (næsten sort) blod søndag, og brunligt udflåd i meget små pletter/striber på papiret efter jeg har tørret mig (ja, undskyld detaljerne )..

Jeg tænker jeg ringer til lægen på fredag - så har min menstruation god tid til, at nå at komme, hvis det er (så er den også "kun" 10-11 dage forsinket)..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.