Sædanalyse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

198 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. oktober 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste vil rigtig gerne have foretaget en sædanalyse, da han er meget bekymret for om hans sædkvalitet er ok, uden en egentlig grund. Kan man godt bare få foretaget en sædanalyse, eller SKAL man henvises? Så vidt jeg har forstået betaler man bare selv hvis ikke man er henvist, men det kan jo godt være jeg har misforstået det 

Og hvor lang tid går der egentlig inden man får svar på sådan en analyse? Nogen der fx har prøvet Cryos, og ved hvor længe der går der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

C&C

Anonym skriver:

Min kæreste vil rigtig gerne have foretaget en sædanalyse, da han er meget bekymret for om hans sædkvalitet er ok, uden en egentlig grund. Kan man godt bare få foretaget en sædanalyse, eller SKAL man henvises? Så vidt jeg har forstået betaler man bare selv hvis ikke man er henvist, men det kan jo godt være jeg har misforstået det 

Og hvor lang tid går der egentlig inden man får svar på sådan en analyse? Nogen der fx har prøvet Cryos, og ved hvor længe der går der?

Min mand fik det lavet inde hos Cyros , vi bestilte en tid , han tog ind og gjorde det han nu en gang skulle gøre , betalte 500 kr. (Mener jeg nok det var) og kørte hjem . Og halvanden time ca havde vi modtaget svaret på mail.

I skal ikke henvises eller noget når i selv betaler 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.