Kære skønne studerende gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2015

Anonym trådstarter

Kære skønne studerende gravide.

Jeg er så småt i gang med min bachelor, men kan allerede mærke at det er en udfordring for mig at forvalte energien. Jeg oplever udfordringer med den tid jeg gerne vil bruge på læsning, skrivning osv kontra den tid min krop rent faktisk tillader mig at bruge (er i dag 17+0) Grænsen for hvad min gravid krop vil gå med til, ligger på omkring 3-4 timer om dagen - og så skal jeg have mange timers hvile inden jeg er klar igen grundet øgede ligamentssmerter som er en følge af at have siddet længe ved computeren og dertilhørende hovedpine.

Er der andre gravide studerende der har stået i samme situation, der kan fortælle lidt om de udfordringer der blev mødt i graviditet vs. det at skulle skrive større afsluttende opgave samt hvilken løsning der fungerede bedst?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

klmf

Jeg indtog en liggende position på sofaen til en start. Men måtte efterhånden give op, faldt simpelthen i søvn for tit Skulle så også passe et fuldtidsjob, det ældste barn og huslige ting stort set alene. Så gik på barsel og færdiggjorde uddannelsen efterfølgende... 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Jeg indtog en liggende position på sofaen til en start. Men måtte efterhånden give op, faldt simpelthen i søvn for tit Skulle så også passe et fuldtidsjob, det ældste barn og huslige ting stort set alene. Så gik på barsel og færdiggjorde uddannelsen efterfølgende... 

Kunne være jeg skulle gøre dobbeltsengen til kontor. På den måde kan jeg også have alle bøgerne inden for rækkevidde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.