Størrelser på tøj fra Zara vs. tøj fra H&M

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.737 visninger
10 svar
6 synes godt om
19. oktober 2015

MomInTheMaking

Ja, som i måske kan forstå på overskriften søger jeg lidt information på hvordan børnetøjet fra Zara er i størrelsen i forhold til H&M. Vi køber meget tøj fra H&M og kender derfor til deres tøj størrelser.

håber der sidder nogen derude der kan hjælpe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

modesty

LonglivetheQueen skriver:

Ja, som i måske kan forstå på overskriften søger jeg lidt information på hvordan børnetøjet fra Zara er i størrelsen i forhold til H&M. Vi køber meget tøj fra H&M og kender derfor til deres tøj størrelser.

håber der sidder nogen derude der kan hjælpe.

Zara er mindre. Jeg vil næsten sige en hel størrelse mindre. Men det er i børnestørrelser - jeg ved ikke med babystørrelser. Kan dog forestille mig at det er det samme.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

SofieNJ

Zara er meget småt i str., så jeg køber altid en til to str. større end jeg f.eks. plejer i H&M 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Lenchick

Som de to andre skrev, er Zaras tøj ret lille i størrelsen

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Snevejr84

Zara er ret lille i str

Anmeld Citér

19. oktober 2015

MomInTheMaking

SofieNJ skriver:

Zara er meget småt i str., så jeg køber altid en til to str. større end jeg f.eks. plejer i H&M 

Det er alligevel imponerende, for min datter bruger i forvejen 2 str. større end hun plejer ved hogm. det er dog ret langt til hende. Er Zara's tøj lige så smalt som hogm?

Anmeld Citér

19. oktober 2015

MomInTheMaking

modesty skriver:

Zara er mindre. Jeg vil næsten sige en hel størrelse mindre. Men det er i børnestørrelser - jeg ved ikke med babystørrelser. Kan dog forestille mig at det er det samme.

Min datter er 4 år så hun er også i "barn" kategorien. Hun bruger i forvejen to størrelser større end hun burde i hogm, er Zaras lige så smalt som hogm?

Anmeld Citér

19. oktober 2015

modesty

Min datter er 4 år så hun er også i "barn" kategorien. Hun bruger i forvejen to størrelser større end hun burde i hogm, er Zaras lige så smalt som hogm?

Det dér med størrelser ift. alder kan man ikke bruge til noget. Børn er jo forskellige i størrelse.

Zara er smallere end h&m, synes jeg. Min dreng er smal, og han passer Zaras bukser bedre end h&m's 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

MomInTheMaking

modesty skriver:

Det dér med størrelser ift. alder kan man ikke bruge til noget. Børn er jo forskellige i størrelse.

Zara er smallere end h&m, synes jeg. Min dreng er smal, og han passer Zaras bukser bedre end h&m's 

Ja, det var ligesom også min pointe. Hun har jo altid brugt to størrelser større end hun burde. (Og med burde mener jeg selvfølgelig ud fra hvad alder der står i tøjet, min datters størrelse er der såmen intet i vejen med.)

okay, jeg forsøgte mig med deres størrelses guide og deres tøj er bredere end hogm's ifølge den, men nu har jeg simpelthen bare bestilt et par 'test' ting og så må vi se hvordan det sidder.

tak fordi du tog dig tid til at svare.

Anmeld Citér

20. oktober 2015

modesty

LonglivetheQueen skriver:

Ja, det var ligesom også min pointe. Hun har jo altid brugt to størrelser større end hun burde. (Og med burde mener jeg selvfølgelig ud fra hvad alder der står i tøjet, min datters størrelse er der såmen intet i vejen med.)

okay, jeg forsøgte mig med deres størrelses guide og deres tøj er bredere end hogm's ifølge den, men nu har jeg simpelthen bare bestilt et par 'test' ting og så må vi se hvordan det sidder.

tak fordi du tog dig tid til at svare.

Pøj pøj med det.  Jeg er rigtig glad for deres tøj, synes at det er god kvalitet og design for pengene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.