Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan godt se en streg med farve i
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tøs85 skriver: Det ligner mine teste da de var falske positive.. De lignede lidt positiv, men var ikke gravid.. hvad mærke er testen?
Det ligner mine teste da de var falske positive.. De lignede lidt positiv, men var ikke gravid..
hvad mærke er testen?
Tror måske de hedder In'Vitro :/
Carina:-) skriver: Jeg kan godt se en streg med farve i
;!
D&M skriver: Tror måske de hedder In'Vitro :/
Okay dem kender jeg ikke..
Nu ved jeg ikke hvor langt du måske er henne, men kan være du skal prøve igen i overmorgen..
Sedigfor skriver: Tror det er en skyggestreg . Hvornår skal du ha tabte rød på besøg?
Tror det er en skyggestreg . Hvornår skal du ha tabte rød på besøg?
I denne her uge :/
Tøs85 skriver: Okay dem kender jeg ikke.. Nu ved jeg ikke hvor langt du måske er henne, men kan være du skal prøve igen i overmorgen..
Det vil jeg også prøve
Jeg syntes også selv jeg kan se den , men er samtidig bange for at jeg er Forblindet :/
D&M skriver: Jeg syntes også selv jeg kan se den , men er samtidig bange for at jeg er Forblindet :/
Prøv at tage en på onsdag
Jeg har også fået sådan en test, uden at være gravid lige nøjagtig med denne test .. Men det kan jo være du er heldig :-)
prøv om 3 dage :-)
Jeg kan godt se en svag streg, sådan så mine teste ud da jeg var 3+5.. Ved ikke hvor langt du er, men det er nok stadig for tidligt at teste endnu.. Vent et par dage og se hvordan de udvikler sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128