Er hcg på 595 ok 4+3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
10 svar
3 synes godt om
19. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået svar på min BP og efter mine beregninger er jeg var jeg 4+3 i fredags hvor jeg blev taget, og 2 dage før det var den på 255, er det en normal HCG?

Hvad var jeres på omkring 4-5??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Jeg har lige fået svar på min BP og efter mine beregninger er jeg var jeg 4+3 i fredags hvor jeg blev taget, og 2 dage før det var den på 255, er det en normal HCG?

Syntes det lyder meget fint min lå vist på 641 da jeg var 4+2  

Da jeg så var 5 + var den 3 dobbelt  

Skal du have taget flere blodprøver?  

Anmeld Citér

19. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Hejsa. Du kan ikke bruge andres HCG-niveau til så meget - da intervallet for hvad der er "normalt" kan svinge fra et par hundrede til flere tusinde indenfor de første uger. Det eneste som du rigtig kan bruge, er stigningen i dit eget HCG. Her er tommelfinger-reglen, at det gerne skal fordoble sig hver 2.-3. dag igennem den første tid. Herefter aftager stigningen. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hejsa. Du kan ikke bruge andres HCG-niveau til så meget - da intervallet for hvad der er "normalt" kan svinge fra et par hundrede til flere tusinde indenfor de første uger. Det eneste som du rigtig kan bruge, er stigningen i dit eget HCG. Her er tommelfinger-reglen, at det gerne skal fordoble sig hver 2.-3. dag igennem den første tid. Herefter aftager stigningen. 

Okay tak :-) 

Den fordobler sig hver 2 dag ca... så håber det er det den skal :-)

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Appelsin

Nej du kan ikke sammenligne, mit var 48 4+0 og 591 5+0 der var en fin stigning og det var lægen tilfreds med 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Anonym trådstarter

Appelsin skriver:

Nej du kan ikke sammenligne, mit var 48 4+0 og 591 5+0 der var en fin stigning og det var lægen tilfreds med 

Min læge er slet ikke tilfreds, men det er måske fordi jeg havde sen æl, så hcg og mens datoen passer ikke sammen...

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Appelsin

Han må jo sende dig til tidlig scanning

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Anonym trådstarter

Appelsin skriver:

Han må jo sende dig til tidlig scanning

Ja det skal jeg også torsdag... det er noget rod ikke at vide hvor langt man er 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hvordan gik det mon med dig? 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hvordan gik det mon med dig? 

Som far som good fik ikke målt hcg efter den sidste, men skal til scanning idag så håber på at se hjertblink 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.