Symptomer, men tror ikke på det.. Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2015

Sashia

Hej!

Jeg har altid været helt vild med babyer og har lige siden jeg var lille glædet mig til den dag jeg kunne blive gravid. Jeg er nu 18 år og min kæreste og jeg har prøvet. Jeg har en del symptomer som fx hævede og ømme bryster, større og mørkere OG følsomme brystvorter, tydelige blodåre på brysterne, oppustethed, træthed osv, og det ville da også give mening hvis jeg er gravid. Vi gjorde det da jeg havde ægløsning og inden. Men problemet er bare at jeg føler ikke jeg nogensinde vil blive gravid. Jeg skal til lægen på torsdag den 22. Oktober og få at vide om jeg er gravid eller ej, men jeg kunne bare ikke forestille mig at den ville være positiv, ved ikke hvorfor... Jeg er rigtig nervøs og bange for den siger negativ.. Er der andre der har haft det sådan? 

Og undskyld for det lange opslag..

ps jeg er 4+1 (hvis jeg er gravid)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

serinasmor

Hvorfor skal du til lægen for at finde ud af om du er gravid ? Jeg går ikke ud fra i har prøvet i flere år og får hjælp til at blive gravide når du ikke er ældre

Tag en hjemmetest ... Kan købes i de fleste dagligvarebutikker 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Enig med ovenstående, tag en test selv. Der er ingen forskel på at tage testen hjemme fremfor ved lægen.

i forhold til dine følelser, så tror jeg der er en del der har det sådan, men prøve at tænke positivt! 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Sashia

Har samtidig været ret syg så det er simpelthen derfor jeg tager til lægen.

Tænker også lidt at jeg tror mere på svaret hvis det kommet fra en læge... Er så frustreret..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.