Ser spøgelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
7 svar
5 synes godt om
18. oktober 2015

B&J

ja jeg ved ikke lige hvordan jeg skulle skrive min overskrift..

men vires dreng er 5 1/2 år og det er bestemt ikke første gang han ser  nogle i vores hjem.

vores dreng har lige set to mænd inde i vores soveværelse og det er ikke første gang det har også været på hans værelse men det er kun når han skal sove...

mon ikke bare det er fantastien der flyver afsted ? 

Ser jeres børn også spøgelser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

TNBC

B&J skriver:

men vires dreng er 5 1/2 år og det er bestemt ikke første gang han ser  nogle i vores hjem.

vores dreng har lige set to mænd inde i vores soveværelse og det er ikke første gang det har også været på hans værelse men det er kun når han skal sove...

Min nevø så en mand i deres hus da han var 3-4år.. og det var en mand der havde boet der. Og jeg havde følt spøgelser i samme hus...

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Mom2Two

B&J skriver:

Min ene dreng ser en gammel mand og en gammel dame ... De er dog flinke, for jeg har spurgt ham.. Han taler tit med dem "Hej dame/mand"osv .. Jeg tror på a børn kan se mere end vi vokse kan... 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

MorTil3+

Vores datter gjorde det meget engang, faktisk fra hun begyndte at snakke blev vi opmærksomme på det, hun kunne også forudsige ting, som feks nu kommer far, eller hvem der nu kom. Og hvis en af os snakkede i tlf vidste hun også hvem det var. Nogle gange når hun sad og legede afbrød hun legen for at sige, nu ringer far eller igen hvem der nu ringede og 2 sek efter ringer tlf. Hun gør det dog ikke så meget mere. Nogle gange snakker hun om en mand oppe i hjørnet af sit værelse og at han har en traktor. Hun har haft fortalt om den fremmede mand ovre i børnehaven og samtidig sagt til dem at mor ikke vil sige hvem han er, hvorefter børnehaven ringede til mig (hun havde været lidt ked af det den dag)og spurgte om jeg ikke bare ku sige at jeg havde haft besøg af en ven(de troede åbenbart at jeg havde haft besøg af en mand mens min egen mand ikke var hjemme) hvor jeg så måtte fortælle dem at jeg altså ikke har haft besøg af nogle men at jeg nok godt ku forklare hva hun snakkede om. Hun bliver 4 her til feb.

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Mettefpigen

Det er meget normalt at børn kan se ting... De er mere åbne end voksne er... ☺

Det kan Være fantasi men det kan også være at han ser nogen ☺

Min dreng ser engang imellem også en mand herhjemme, manden driller ham også nogle gange når han skal sove ��

Anmeld Citér

19. oktober 2015

B&J

Tak for jeres svar dejligt at høre man ikke er alene men uhyggeligt det er det.... 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

MorDk

Der er mere mellem himmel og jord. Jeg tror på det og jeg ved at børn er mere åbne for det end voksne...

Anmeld Citér

20. oktober 2015

B&J

MorDk skriver:

Der er mere mellem himmel og jord. Jeg tror på det og jeg ved at børn er mere åbne for det end voksne...

Nok det der er mit problem jeg tror ikke på noget af alt det. Men efter det Daniel sagde så tvivler jeg en smule 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.