Er der andre med TDC der ikke kan se noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. september 2009

kiroo

Ja over skriften siger sig selv, jeg har ikke haft kanaler siden kl. halv 7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Honningblomst

kiroo skriver:

Ja over skriften siger sig selv, jeg har ikke haft kanaler siden kl. halv 7

Heldigvis har jeg ikke det møgfirma... men min x er helt mørklagt, den stakkels mand-griner

Anmeld

18. september 2009

Mimic

http://www.bt.dk/vild-med-dans-2009/tusinder-gik-glip-af-vild-med-dans
tdc's net er gået ned... det står her

Anmeld

18. september 2009

Vingummien

Vores det virker fint.

Men gad vide om de laver noget på det for her for et par dage siden der var det her i Randers

Anmeld

18. september 2009

Sweet1978

Vores er også dødt og fejlmelding lukker - fedt nok....

Anmeld

18. september 2009

kiroo

jeg har haft tdc siden 22.06 og op til 3 gange om ugen fryser det man sidder og ser i ca 20min plus nettet ryger, og de har stadig ikke fundet fejlen, talte med dem igår og har fået 300kr tilbage, gider ikke betale næsten 700 om md. for noget der ikke virker, pænt surt når man sidder og spiller poker.. de havde spist mig af med 30 kr. til at starte med.. *Gg*

Anmeld

18. september 2009

Jules

Det er dem der ser tv over bredbånd i forskellige områder der ikke kan se tv Blandt andet mig....PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV og er alene  i aften

Anmeld

18. september 2009

kiroo

Jules skriver:

Det er dem der ser tv over bredbånd i forskellige områder der ikke kan se tv Blandt andet mig....PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV og er alene  i aften

jeg er også alene i aften, men tvét i soveværelset kører over det alm antenne stik, så kan da se tv2, dr1, dr2, tv3, tv3+, så pige barnet gik ikke glip af disney sjov...

Anmeld

18. september 2009

Sweet1978

kiroo skriver:

jeg er også alene i aften, men tvét i soveværelset kører over det alm antenne stik, så kan da se tv2, dr1, dr2, tv3, tv3+, så pige barnet gik ikke glip af disney sjov...

Ja vi opdagede det så netop som vi ville tænde for Disney og tøserne var meget skuffede men de fik deres fredagsslik og vi læste en god bog i stedet så de gik glade i seng

Anmeld

19. september 2009

mariamiss6

Det virker nu, og har gjort det en times tid i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.