Spørgsmål om g test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Hej jeg lavede jo den her svage skygge efter at have sovet i 4 timer og drukket ca 700 ml vand, måske mere. Hvis jeg tog en test mere har kl 17 ca så kan jeg teste på 7 timer gammel urin og jeg har ikke drukket noget de 7 timer. Burde jeg så ikke kunne få en positiv test HVIS jeg var gravid? Hvis den skygge faktisk er på grund af hcg og ikke et spøgelse? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Carina:-)

Det kommer an på om du ( ligesom mig) danner hcg langsomt.

Jeg har aldrig fået tydelige teste og jeg har også fået teste der først er blevet positive efter tid og det har altid været pga graviditet.

Men danner du ikke så meget endnu vil det stadig kun give en svag/skyggestreg indtil du er længere henne 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Carina:-) skriver:

Det kommer an på om du ( ligesom mig) danner hcg langsomt.

Jeg har aldrig fået tydelige teste og jeg har også fået teste der først er blevet positive efter tid og det har altid været pga graviditet.

Men danner du ikke så meget endnu vil det stadig kun give en svag/skyggestreg indtil du er længere henne 

Du har ret. Jeg kunne ikke engang lave en skygge denne gang. Åh det er håbløst der er sikkert rod i min cyklus igen. Det er som at starte forfra nu  

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Kærlighediminmave

Negativ test hos lægen idag. Hun ville ikke tage BP endnu. Så har jeg nok ikke haft ægløsning for 18 dage trods positiv test :/ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.