Sex efter ægeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Anonym trådstarter

Hvor mange dage efter æl skal man være sammen med manden?? Testet positiv med æl test tirsdag, var sammen med manden tirsdag onsdag torsdag ville i hoppe på han igen i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvor mange dage efter æl skal man være sammen med manden?? Testet positiv med æl test tirsdag, var sammen med manden tirsdag onsdag torsdag ville i hoppe på han igen i dag

Klø på er mit råd... Det er jo dejlige øvelser...

Anmeld

18. september 2009

FrkT

Det er faktisk bedre at have sex lige INDEN ÆL.... man siger at sædcellerne kan overleve op til ca. 5 døgn oppe i én, og ægget ligger kun og venter på at blive befrugtet ca. 1 døgn fra ÆL af. Så fra 5 dage før ÆL til 1 dag efter.... og så anbefaler man kun at sexe ca. hveranden dag (det er dog forskelligt hvad folk mener der), så hvor meget I sexer er jo helt op til jer... men helst inden for den periode der, hvis I skal have en reel chance

Anmeld

18. september 2009

Maise

Da vi var tilknyttet fertillitetsklinikken fik vi af vide at vi kun måtte gå i seng md hinanden hver 2-3 dag, da sæden tager min. to døgn for at blive til optimale sædceller. Det virkede sgu

Anmeld

18. september 2009

Anonym trådstarter

Hmm  Da vi lavede vores nr 2 havde vi også kun sex hver anden dag, fra da jeg testet positiv med æl test over en uge og der var der gevinst. Så håber ikke vi har kvajet os den her gang. Var sammen i søndags også men ikke mandag. Har bare sådan på fornemmeren at der ikke er gevinst  

Anmeld

19. september 2009

dorthemus

Anonym skriver:

Jeg fik det helt fantastiske gode råd, at have sex og få nogle gode orgasmer lige efter jeg blev insemineret...noget med, at sammentrækningerne fik sædcellerne til at skyde højere op
Må sige, at det hjalp da jeg nu kan konstatere at jeg er gravid

Så bare hop på din mand

Anmeld

21. september 2009

Kruse90

siger man ikke man ikke mp sexe hver dag?
bSå når sædcellerne ikke at blive lige så friske, som hvis det sker hver anden dag?

eller?

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

Kruse1 skriver:

siger man ikke man ikke mp sexe hver dag?
bSå når sædcellerne ikke at blive lige så friske, som hvis det sker hver anden dag?

eller?

Ja nogen siger hver dag og andre hver anden dag, og helt ærlig ved jeg det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.