kan ikke se min bp svar på cure4u?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej :-)

Er her nogen der kan fortælle mig hvordan man får svaret frem fra btagning på det der cure4u.dk hvis jeres læger bruger det? 

Kan simpelthen ikk få noget som helst frem... eller er det mon fordi min læge ikke har sendt det dertil??? Har brug for hjælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Er her nogen der kan fortælle mig hvordan man får svaret frem fra btagning på det der cure4u.dk hvis jeres læger bruger det? 

Kan simpelthen ikk få noget som helst frem... eller er det mon fordi min læge ikke har sendt det dertil??? Har brug for hjælp

Ved faktisk ikke hvordan man ser det. For n r vi får svar p blodprøve sendes det altid via mail systemet derinde. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Så vidt jeg har forstået, kan du kun se de ekstra features, hvis du har betalingsversionen.

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Så vidt jeg har forstået, kan du kun se de ekstra features, hvis du har betalingsversionen.

Jeg er premium medlem nu MEN kan stadig ikke se dem

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Annemette07

Anonym skriver:

Prøv på sundhed.dk ��

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Prøv på sundhed.dk ��

Den ha jeg prøvet men der går 4 dage inden resultatet kommer op... troede cure4u var hurtigere

Anmeld Citér

18. oktober 2015

CH2012

Anonym skriver:

Den ha jeg prøvet men der går 4 dage inden resultatet kommer op... troede cure4u var hurtigere

Der går desværre noget tid. Kan ikk huske hvor lang tid. Men du kan formentlig få din læge til at maile svaret til dig igennem mailsystemet... Det gjorde jeg på et tidspunkt. Hvilket man vist ikk engang behøver at have betalende adgang for.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Jeg er premium medlem nu MEN kan stadig ikke se dem

Så burde du kunne se det, hvis din læge har sendt det. Har du fået en notifikation?

Jeg synes det er et besværligt og langsomt system, og er i tvivl om sikkerheden. Bryder mig ikke om, at mine oplysninger bredes endnu mere ud, end de er i forvejen. Jo flere led ens oplysninger skal gennemgå, des større risiko for lækage af personlige oplysninger. Jeg kan heller ikke helt gennemskue hvem cure for you er?

Derudover bryder jeg mig ikke om at et privat firma skal have penge for at udlevere oplysninger om mig - det er mine oplysninger. I dit tilfælde en blodprøve, dine oplysninger. Hvordan har du det med det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.