Møde hos mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ja meget... Er så spændt på hvad han siger til gaven... :O) Og til sangen vi har lavet...

er sikker på han bliver elle vild

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

er sikker på han bliver elle vild

Jah det tror jeg på...

Anmeld

18. september 2009

Sweet1978

Altså hvis man må selv om man ikke er NS'er griner jeg jeg "klar" altså altid frisk men selvfølgelig afhængig af endelig dato har fødselsdag og 2 weekender booket med det..... Men mange weekender og hverdage står jeg på spring - smiler

Anmeld

18. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Altså hvis man må selv om man ikke er NS'er griner jeg jeg "klar" altså altid frisk men selvfølgelig afhængig af endelig dato har fødselsdag og 2 weekender booket med det..... Men mange weekender og hverdage står jeg på spring - smiler

Det må man godt hehe

Så længe  jeg går herhjemme kan jeg jo næsten hver dag jo. Men vil sige lige pt at det skal være en torsdag,fredag,lørdag eller søndag for vil ikke holde Emil hjemme en dag midt i ugen og han skal jo næsten være hjemme jo

Anmeld

18. september 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Det må man godt hehe

Så længe  jeg går herhjemme kan jeg jo næsten hver dag jo. Men vil sige lige pt at det skal være en torsdag,fredag,lørdag eller søndag for vil ikke holde Emil hjemme en dag midt i ugen og han skal jo næsten være hjemme jo

Jamen så hepper jeg på en torsdag for de fredage i den måned jeg ikke bruger dagen på at hente Nadia er lidt væk.... Eller weekend uge 40/41/42.....

Anmeld

18. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Jamen så hepper jeg på en torsdag for de fredage i den måned jeg ikke bruger dagen på at hente Nadia er lidt væk.... Eller weekend uge 40/41/42.....

Kan du i de 3 weekender eller kan du ikke i de 3 bare lige så jeg får det forstået rigtigt

Anmeld

18. september 2009

anna-jonas

God ide Susanne................jeg afventer og ser hvornår det bliver, så må vi se om det kan passes ind i vores aftaler i okt. D. 17-18 okt. skal vi på weekend ophold med svigermekanikken, så der kan jeg ikke.

Knus Mette

Anmeld

18. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

God ide Susanne................jeg afventer og ser hvornår det bliver, så må vi se om det kan passes ind i vores aftaler i okt. D. 17-18 okt. skal vi på weekend ophold med svigermekanikken, så der kan jeg ikke.

Knus Mette

Oki så vil jeg da se om jeg kan planlægge uden om  det, tror vist det er nemmest når alle der har lyst har skrevet så jeg kan se hvornår og hvordan og hvor ledes og så finde et par datoer der kan stemmes om. Ellers ender det da helt galt

Anmeld

18. september 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Kan du i de 3 weekender eller kan du ikke i de 3 bare lige så jeg får det forstået rigtigt

Det er er de 3 weekender jeg kan - smil

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

Jeg kan bedst om søndagene.... sådan næsten da...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.