Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dutte84 skriver:Ja meget... Er så spændt på hvad han siger til gaven... :O) Og til sangen vi har lavet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver:er sikker på han bliver elle vild
Sweet1978 skriver:Altså hvis man må selv om man ikke er NS'er griner jeg jeg "klar" altså altid frisk men selvfølgelig afhængig af endelig dato har fødselsdag og 2 weekender booket med det..... Men mange weekender og hverdage står jeg på spring - smiler
suanne85 skriver:Det må man godt hehe Så længe jeg går herhjemme kan jeg jo næsten hver dag jo. Men vil sige lige pt at det skal være en torsdag,fredag,lørdag eller søndag for vil ikke holde Emil hjemme en dag midt i ugen og han skal jo næsten være hjemme jo
Jamen så hepper jeg på en torsdag for de fredage i den måned jeg ikke bruger dagen på at hente Nadia er lidt væk.... Eller weekend uge 40/41/42.....
Sweet1978 skriver: Jamen så hepper jeg på en torsdag for de fredage i den måned jeg ikke bruger dagen på at hente Nadia er lidt væk.... Eller weekend uge 40/41/42.....
Anna-jonas skriver:God ide Susanne................jeg afventer og ser hvornår det bliver, så må vi se om det kan passes ind i vores aftaler i okt. D. 17-18 okt. skal vi på weekend ophold med svigermekanikken, så der kan jeg ikke.Knus Mette
suanne85 skriver:Kan du i de 3 weekender eller kan du ikke i de 3 bare lige så jeg får det forstået rigtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128