Kalendergaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
7 svar
4 synes godt om
18. oktober 2015

Silas&Mille

Hej alle sammen.

Nu er der ikke lang tid til december starter, og børnene skal have kalendergaver.

Jeg er kommet lidt sent i gang i år. Men tænker jeg vil finde nogle brugbare ting. Budgettet betyder ikke det helt store

Indtil videre har jeg fundet nogle rigtig fine spisesæt med Avengers og Disney prinsesser i melamin, til fornuftige penge her www.kidsmix.dk

Men har I søde damer nogle andre ideer til hvad der kan bruges til kalendergaver, som er brugbart og som ungerne stadig vil synes er sejt at få

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Flomse

Netto har alt muligt skrammel i Frost til en billig penge i øjeblikket, der har jeg hamstret:-)

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Mor i Aarhus

Silas&Mille skriver:

Hej alle sammen.

Nu er der ikke lang tid til december starter, og børnene skal have kalendergaver.

Jeg er kommet lidt sent i gang i år. Men tænker jeg vil finde nogle brugbare ting. Budgettet betyder ikke det helt store

Indtil videre har jeg fundet nogle rigtig fine spisesæt med Avengers og Disney prinsesser i melamin, til fornuftige penge her www.kidsmix.dk

Men har I søde damer nogle andre ideer til hvad der kan bruges til kalendergaver, som er brugbart og som ungerne stadig vil synes er sejt at få

Jeg har fundet mange fine ting, og nogle endda stadig i emballagen, i genbrug til 5-10 kr. Fx en helt ubrugt bæltetaske med favorit Disney-figuren, clips-øreringe til to kr. med plastik juveler i regnbuens farver (som jeg forudser bliver et hit) en sød alpehue som min datter har set i en Astrid Lindgren bog i foråret og talt om siden, en Asterix tegneserie, en festkjole til juleaften med strut og kæmpesløjfe, et julekrus, en nisse-broche, et ark med klip-selv kravlenisser i ubrudt emballage, en miniature slæde til at male selv og dens slags. Har købt langt over halvdelen og er kommet af med under 200 kr. Genbrugsbutikkerne bugner af juleting, der enten er knap nok eller slet ikke brugt. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Silas&Mille skriver:

Hej alle sammen.

i år har jeg prøvet noget nyt på www.kidsbkids.dk

laver de en pakkekalender med ting ud fra en pris og barnets interesser. Man kan bare skrive i kommentar feltet og så sikrer de at nogle af gaverne er noget barnet har interesse for.

på den måde bliver det også spændende for os forældre. Og vi slipper for stres over at finde hos os 72 gaver.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

MM00

Silas&Mille skriver:

Hej alle sammen.

Jeg tænker den 1 december kunne man give dem en chokolade julekalender. Sådan en billig. 

Andre ting de kunne få

Et sæt tøj til juleaften (hm har ofte et sæt med leggings og kjole til piger)

En lille snack (frugt stang, rosiner osv)

Et håndklæde med et ynglings motiv 

En madkasse og drikkedunk (fx med navn)

Modeller voks 

Et peber kage hus som de kan pynte (kan købes i tiger)

En nissehue 

Et sæt vanter 

En hue 

Undertøj 

En malebog med farver 

En tur i svømmehallen med mor og far

Strømper 

Hår pynt 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Carina:-)

Jeg har til de 2 på 10 og 7 indtil videre købt

Lego friends og city lego julekalender 

En skrabekalender 

Til hende på 7 har jeg købt neglelak ,hårdimser,opgavebøger blanddt andet prik til prik som er et hit for tiden. 

Ham på 10 er der købt lykkeposer med mine craft nøgleringe,drikkedunk med favorit fodboldholdet,opgavebøger og læsselv bøger 

De 2 på 3 har jeg købt drikkedunke,krus med låg og sugerør i spiderman/ caRS motiv -og så har mandne på ebay shoppet bokse med panda og abe som kommer op og tager den mønt man ligger der.

Mangler stadig en del pakker -ikke alle kommet til at indeholde ting men supp med chokolade/ slik indimellem. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Mine unger har en julesok og nogle dage er der gave i, andre er der måske pebernødder, og nogle dage er der ingenting .. Putter hellere lidt større brugbare ting i en gang i mellem end skrammel hver dag og det fu Gere rigtig fint ��

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Silas&Mille

Tak for jeres input.

Det er bestemt brugbart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.