Bekymret efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2015

Anonym trådstarter

Har født for 10 dage siden og her til aften har jeg fået 39 i feber, min krop er øm og helt magtesløs, bør jeg være nervøs? Bløder ikk så meget mere og har været frisk alle andre dage. Mine bryster er ikk hårde tror jet, har silikone så ved ikk om det påvirker følelsen af evt bryst betændelse, har li ammet hende og pumpet 100 ml ud  fryser som en sindssyg og kan ryste af det. Bør jeg være bekymret eller se natten an ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Abracadabra

Ring til vagtlægen. Det kan både være en fredelig influenza, men kunne jo også være relateret til fødslen, måske en underlivsbetændelse. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Ring til vagtlægen. Det kan både være en fredelig influenza, men kunne jo også være relateret til fødslen, måske en underlivsbetændelse. 

Har ingen tegn på underlivsbeyændrlse eller ondt dernede  

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Har ingen tegn på underlivsbeyændrlse eller ondt dernede  

Det er jo godt! Men jeg tror simpelthen, at du får mere ro i sjælen, hvis du lige får vendt det i tlf med en vagtlæge.

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det er jo godt! Men jeg tror simpelthen, at du får mere ro i sjælen, hvis du lige får vendt det i tlf med en vagtlæge.

Ja måske selvom li nu vil jeg bare sove sove sove, er simpelhen på konstant med de to store børn også 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville også ringe til lægevagten det håber jeg, du har gjort. Håber du er okay!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.