Meget mørkt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg er idag 9 uger henne, og har se seneste par dage haft meget mørkt udflåd. Det er nærmest flydende. Har ingen smerter, men er da bekymret for, hvad det kan være. Er det normalt?? Vi holder stadig graviditeten hemmelig, derfor den anonyme status

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Carina:-)

Her har det betydet MA - har aldrig haft smerter hverken ved MA eller SA

MEN Og understreger lige MEN rigtig mange oplever at bløde både frisk og gammelt blod uden anden grund end der f.eks kan være sprunget et lille kar.

Så det kan være ganske harmløst ,men personligt ville jeg gerne tjekkes hvis jeg blødte. Men jeg er også farvet af egne erfaringer. 

EDIT nu så jeg lige du skrev udflåd  og ikke blod så glem lige hvad jeg har skrevet for det har været desideret  blod 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Her har det betydet MA - har aldrig haft smerter hverken ved MA eller SA

MEN Og understreger lige MEN rigtig mange oplever at bløde både frisk og gammelt blod uden anden grund end der f.eks kan være sprunget et lille kar.

Så det kan være ganske harmløst ,men personligt ville jeg gerne tjekkes hvis jeg blødte. Men jeg er også farvet af egne erfaringer. 

EDIT nu så jeg lige du skrev udflåd  og ikke blod så glem lige hvad jeg har skrevet for det har været desideret  blod 

Hat oplevet frisk blod og ingen smerter og er efterfølgende blevet scannet et par gange hvor alt har set rigtig fint ud synes bare der er lang tid til nf, når jeg ikke rigtig ved hvad der sker. Det er også derfor jeg gerne vil høre om andres erfaringer men håber ikke at det her bliver det samme som din oplevelse! 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Hat oplevet frisk blod og ingen smerter og er efterfølgende blevet scannet et par gange hvor alt har set rigtig fint ud synes bare der er lang tid til nf, når jeg ikke rigtig ved hvad der sker. Det er også derfor jeg gerne vil høre om andres erfaringer men håber ikke at det her bliver det samme som din oplevelse! 

Når alt har set fint ud tænker jeg du skal tage det roligt.

Mener der er under 5% risiko for abort hvis man først har set hjerteblink 

Håber du snart kan få lov til bare at nyde din graviditet 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Jeg er idag 9 uger henne, og har se seneste par dage haft meget mørkt udflåd. Det er nærmest flydende. Har ingen smerter, men er da bekymret for, hvad det kan være. Er det normalt?? Vi holder stadig graviditeten hemmelig, derfor den anonyme status

Her havde jeg mørkt udflåd i et døgn og så havde jeg en SA..

håber ikke det er det der er ved at ske for dig..

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tøs85 skriver:

Her havde jeg mørkt udflåd i et døgn og så havde jeg en SA..

håber ikke det er det der er ved at ske for dig..

Håber jeg godt nok heller ikke! 

Som sagt ingen smerter. Farven er også ved at forsvinde, men overvejer nu alligevel at ringe til min læge. Der er overordentlig lang tid til nf lige nu, hvis jeg skal gå og bekymre mig sådan. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.