Æl x 2 ?:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2015

Kærlighediminmave

Hej for 17 dage siden sagde min digital æl test at den var positiv. Jeg testede om formiddagen, 2 dage før sagde den negativ. Den var positiv den dag jeg havde forventet at den var positiv. Jeg havde dog ingen tegn på æl ellers. Og har heller ikke fået ømme bryster som jeg næsten altid får efter æl.

Nu er jeg 4+3 har ikke fået menstruation og testede negativ så sent som igår.  

Igår opdagede jeg så det udflåd som ligner æl udflåd og idag har jeg prikkende fornemmelse i mine brystvorter, og de svir ligesom lidt nogengange. Nu er jeg nervøs for om æl testen var falsk da den var positiv og at jeg først har haft æl nu ?? jeg er ved at give mig til at tude over at jeg ikke ved hvad der foregår med min krop er der nogen der har prøvet det før

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Hej for 17 dage siden sagde min digital æl test at den var positiv. Jeg testede om formiddagen, 2 dage før sagde den negativ. Den var positiv den dag jeg havde forventet at den var positiv. Jeg havde dog ingen tegn på æl ellers. Og har heller ikke fået ømme bryster som jeg næsten altid får efter æl.

Nu er jeg 4+3 har ikke fået menstruation og testede negativ så sent som igår.  

Igår opdagede jeg så det udflåd som ligner æl udflåd og idag har jeg prikkende fornemmelse i mine brystvorter, og de svir ligesom lidt nogengange. Nu er jeg nervøs for om æl testen var falsk da den var positiv og at jeg først har haft æl nu ?? jeg er ved at give mig til at tude over at jeg ikke ved hvad der foregår med min krop er der nogen der har prøvet det før

En graviditet kan udøse en positiv æl test. Jeg ville nok prøve en digital graviditets test 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

En graviditet kan udøse en positiv æl test. Jeg ville nok prøve en digital graviditets test 

Jeg var ikke gravid da jeg tog den æl test, tænkte mere på om æl testen viste falsk negativ da jeg tog den, for jeg har tegnene på ægløsning igår, æggehvide udflåd og idag prikkende brystvorter, men efter den positive æl test jeg tog burde jeg være 4+3 idag :/ 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Chellie

Naturen har sine luner, og et af dem kan sagtens være, at din mens er forsinket, fordi du er så OBS på, om du mon er gravid eller ikke. Så vidt, jeg husker, har du også PCO? Det kan også give ustabil cyklus. Jeg tror bestemt ikke, du skal regne med en ekstra ægløsning nu, og hvis du testede positivt tidligere på måneden for ægløsning, så -har- du også haft ægløsning.

Det eneste, du kan gøre er, at holde dig beskæftiget, og afvente mens, så I kan komme videre med jeres behandling. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Chellie skriver:

Naturen har sine luner, og et af dem kan sagtens være, at din mens er forsinket, fordi du er så OBS på, om du mon er gravid eller ikke. Så vidt, jeg husker, har du også PCO? Det kan også give ustabil cyklus. Jeg tror bestemt ikke, du skal regne med en ekstra ægløsning nu, og hvis du testede positivt tidligere på måneden for ægløsning, så -har- du også haft ægløsning.

Det eneste, du kan gøre er, at holde dig beskæftiget, og afvente mens, så I kan komme videre med jeres behandling. 

Jeg har haft regelmæssig menstruation siden februar :/ og er først begyndt at være opmærksom på det nu. Så tror ikke at det er det der skubber min menstruation, jeg har været virkelig optaget af det de andre cyklusser men der er mens stadig kommet til tiden. Men ja kan jo ikke andet end at vente. Synes bare det er mærkeligt at det minder SÅ meget om ægløsning det jeg oplevede igår og idag :/ 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Chellie

nullermand15 skriver:

Jeg har haft regelmæssig menstruation siden februar :/ og er først begyndt at være opmærksom på det nu. Så tror ikke at det er det der skubber min menstruation, jeg har været virkelig optaget af det de andre cyklusser men der er mens stadig kommet til tiden. Men ja kan jo ikke andet end at vente. Synes bare det er mærkeligt at det minder SÅ meget om ægløsning det jeg oplevede igår og idag :/ 

Men det er slet ikke usædvanligt (i min erfaring) at cyklus kan være regelmæssig i nogle måneder, for så at gå helt i spagat, og komme tilbage til noget der ligner regelmæssigt måneden efter .. Det har min cyklus gjort i årevis, og jeg har også PCO..

Hvis du oprigtigt tror, du har fået en ekstra ÆL, er der jo ikke så meget andet at gøre, end hoppe i kanen med kæresten igen. Det kan under alle omstændigheder ikke skade, men plejer hos de fleste at være en fornøjelse?  Men jeg tror virkelig ikke, det er dét.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.