Hej alle.
Er der nogle der kender mere til reglerne om sygedagpenge end jeg gør.?
Sidste år blev jeg fuldtidsygemeldt fra mit job i slutningen af august pga stress. De første 3 uger var betalt af min gamle arbejdsplads, og derefter røg jeg på sygedagpenge. Jeg kan ikke huske hvor længe jeg gik fuldtidssygeldt på sygedagpenge. Men efter noget tid, begyndte jeg langsomt at starte arbejde igen, med henblik på til sidst, at starte op fuldtid igen. Dette kørte med optrapning i ca 6 uger, hvorefter de så valgte at give mig en fyreseddel, jeg fuldtidssygemeldte mig igen, og var derefter på sygedagpenge indtil december, hvor jeg røg på kontanthjælp 
Jeg har jo så været påå sygedagpenge fra en gang i slutningen af august til omkring december, og er i arbejde igen nu.
Men hvordan er det så at det hænger sammen.? Skal jeg være i arbejde et år, før end jeg er berettiget til sygedagpenge igen, eller hvordan pokker hænger det sammen.?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg er gravid nu
Er virkelig, virkelig træt og, kan slet ikk hænge sammen. Min blodprocent ligger over 2% lavere end den skal, tager jern, men har ingen effekt. Min hverdag hænger slet ikke sammen, og jeg er begyndt at få stresssymptomer igen 
Jeg kan samtidig også godt mærke, at jeg mangler noget overskud i forhold til hjemmet og mit barn, da mit arbejde dræner mig helt for energi.. 
Nogle der kender reglerne, eller evt har nogle gode råd til hvordan min blodprocent kan komme op, for jernet ser ikke ud til at hjælpe 
Anmeld
Citér