mave ikke rund endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Snuffler25

Hej piger,

Jeg er 11+4 uger henne og virkelig glad

Mine bukser er begyndt at stramme lidt, men ikke vildt meget synes jeg - dog er det ubehageligt at sidde ned med dem, da de strammer på maven, så går meget i gemasher.

Jeg er lidt overvægtig, erotisk buttet som min mand siger - og jeg har siddet og kigget mavebilleder.. det er jo som regl jer flotte tynde piger, som har lagt billeder ud af jer selv - og kan vise flotte runde maver, allerede i 11. uge...

Min mave ser ikke sådan ud? Har altid haft topmave.. og den er der sådan set stadig. Min mave buler ud under brysterne og så går den ligesom ind ved navlen (som altid) og så buler den ud igen ved topmaven. Topmaven strutter mere end førhen og bulen under brysterne er helt klart vokset.. - men er det normalt at maven ligesom stadig buer indad ved navlen?

Håber i forstår... - jeg ligner faktisk mig selv, en kvinde med topmave... dog mærker jeg selv, at maven er blevet lidt mere hård og bukserne strammer.
Jeg vil helst ikke lægge et billede ud af mig selv, er for blufærdig

Ved ikke om nogen vil svare.... men vil være glad hvis nogen vil

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Vingummien

Snuffler25 skriver:

Hej piger,

Jeg er 11+4 uger henne og virkelig glad

Mine bukser er begyndt at stramme lidt, men ikke vildt meget synes jeg - dog er det ubehageligt at sidde ned med dem, da de strammer på maven, så går meget i gemasher.

Jeg er lidt overvægtig, erotisk buttet som min mand siger - og jeg har siddet og kigget mavebilleder.. det er jo som regl jer flotte tynde piger, som har lagt billeder ud af jer selv - og kan vise flotte runde maver, allerede i 11. uge...

Min mave ser ikke sådan ud? Har altid haft topmave.. og den er der sådan set stadig. Min mave buler ud under brysterne og så går den ligesom ind ved navlen (som altid) og så buler den ud igen ved topmaven. Topmaven strutter mere end førhen og bulen under brysterne er helt klart vokset.. - men er det normalt at maven ligesom stadig buer indad ved navlen?

Håber i forstår... - jeg ligner faktisk mig selv, en kvinde med topmave... dog mærker jeg selv, at maven er blevet lidt mere hård og bukserne strammer.
Jeg vil helst ikke lægge et billede ud af mig selv, er for blufærdig

Ved ikke om nogen vil svare.... men vil være glad hvis nogen vil

på forhånd tak

Ej hvor sjovt, eller det er det jo ikke men det gjorde min også og ja min blev aldrig helt flot rund. Viste den aldrig frem med bar mave eller lignende, havde aldrig en stram trøje på der fulgte maven hele vejen. Havde mest en trøje der sad stram på brystet og så hang lidt løst ned over for så var den rund og så kunne kan ikke se at den gik lidt ind ved navlen, men var ikke meget til sidst da jeg fik en kæmpe mave.

Anmeld

18. september 2009

Maise

he he jeg er også det man vil kalde erotisk buttet. Min var ligesom din i 11 uge. bulede for oven, gik ind ved navlen og bulede ud for neden. Men min mave begyndte at vokse lige pludselig, synes det begyndte så småt i uge 14-15 stykker. Nu er jeg i uge 24 og er vokset helt vildt. Så bare rolig det skal nok komme. Det er ikke unormalt at man ikke kan se det de første 3 måneders tid. Men kan godt forstå din utålmodighed

Anmeld

18. september 2009

Tdittmann

hej

Jeg er en normalvægtig og venter mit 3.barn.Ved min 1. graviditet kunne jeg passe mine almindelige bukser til uge 24 og ved nr. 2 måtte jeg købe større bukser allerede ved uge 12 og nu her kan man heller ikke se at jeg er gravid overhovedet - så jeg tror det er meget individuelt.

Tænk hellere på at jo mindre du buler - jo mindre er der bagefter som man måske gerne vil af med.

Tanja 

Anmeld

20. september 2009

Dictes mor

Jeg er en af de tynde piger du snakker om, men det er først nu, man eller rettere jeg kan begynde at se det. Medmindre man ved at jeg er gravid ville man ikke gætte det, og jeg er 13+6, jeg tror der kommer til at gå lidt længere tid inden den rigtige mave kommer, men bukserne har nu strammet et stykke tid. Det er vist meget forskelligt hvor store maverne er fra person til person, og også om det er første graviditet eller anden eller tredje Det skal nok komme bare roligt, men jeg kender det fra mig selv, jeg kan heller ikke vente til bulen for alvor viser sig

Anmeld

22. september 2009

BabyTosset

Jeg er i dag 15+2, og mig kan man heller ikke se det på endnu - Jeg er normalvægtig.. Som min jordmoder sagde, så er det meget individuelt, hvor stor en mave man får, og hvor hurtigt den vokser. Hovedsagen er at baby har det fint, og at ellers læger osv. er tilfredse med babys udvikling  Så du skal nok få gravid mave på, og det gør jeg også - Vi må bare væbne os med lidt tålmodighed

Knus Pia

Anmeld

22. september 2009

Snuffler25

Tak fordi I gav jer tid til at svare  Har siden jeg oprettede emnet tænkt, at det da egentlig  var en latterlig tråd at starte???

Jeg er tålmodig og venter og ser - det vigtigste er, at baby er sund og rask - det finder jeg ud af på fredag, hvor jeg ser den for første gang, glæder mig ekstremt!
Og så må maven forme sig som den nu vil og skal

Men er sgu glad for nogen har gidet svare, selvom det måske er et lidt underligt emne - thanks piger

Anmeld

23. september 2009

BabyTosset

Snuffler25 skriver:

Tak fordi I gav jer tid til at svare  Har siden jeg oprettede emnet tænkt, at det da egentlig  var en latterlig tråd at starte???

Jeg er tålmodig og venter og ser - det vigtigste er, at baby er sund og rask - det finder jeg ud af på fredag, hvor jeg ser den for første gang, glæder mig ekstremt!
Og så må maven forme sig som den nu vil og skal

Men er sgu glad for nogen har gidet svare, selvom det måske er et lidt underligt emne - thanks piger

Du skal bestemt glæde dig til fredag - Det er bare så fantastisk at se den lille bebs i maven

Knus Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.