Hey ?? Jeg er en fortvivlet pige som søger råd som jeg håber i kan hjælpe med.
Jeg og min kæreste valgte for 4 måneder siden at stoppe på p-piller men er dog først begyndt af forsøge at blive gravide for 3 måneder siden..
Jeg kunne for lidt over 14 dage siden mærke at der var et eller andet anderledes da jeg lige som havde en slags menstruations smerter der kom og gik hele tiden, da min tester bliv ved med at være negative søgte jeg læge som kunne konstatere at jeg har hård mave og fik derfor afvide jeg skulle spise nogle svesker, nu er der gået 3 dage siden lægen og syntes også jeg gør alt for at spise sundt, drikke rigeligt og bevæger mig meget i løbet af en dag men lige meget virker det til at hjælpe, derud over er jeg gået 3 dage over min menstruation og hvis jeg skulle ske at være gravid er jeg snart i uge 7
Kan jeg stadig ske at være gravid?
Og hvad kan jeg mere gøre for min mave?
Venlig hilsen den fortvivlet pige
Lisbeths svar
Hej!
Det lyser meget ubehageligt med din fortstoppelse.Heldigvis kan du selv gøre noget ved det.
du kan købe noget the hos helsekosten eller i de store supermarkedet.Den hedder Te Bona,den skal nok få gang i dine tarme.Når der er almindelig gang i dem skal du sørge for ved hjælp af kost fibre motion m.m ikke at blive så forstoppet. Det kan være du skal have Magnesia, når maven er i orden. Magnesia sørger for der er lidt mere vand i tarmene så det ikke stopper.
om du er gravid er jeg usikker på. 7 uger er det ikke ,lyder det som om, testene ville være positive.
det kan være denne her gang.?
held og lykke med begge dine projekter.
Varme hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér