Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal have IVF i Januar
Er du blevet gravid ved IVF?
Hvis, hvad nummer forsøg?
Har du børn i forvejen?
Hvor "gammel " var du da du blev gravid?
På forhånd tak for hjælpen
Kh Fru Ebied
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har været i ICSI behandling pga nedsat sædkvalitet Jeg var 26 og min mand 32 da vi startede i behandling .. Jeg blev gravid i første forsøg og har termin om 14 dage
Held og lykke til jer
Fru Ebied skriver: Vi skal have IVF i Januar Er du blevet gravid ved IVF? Hvis, hvad nummer forsøg? Har du børn i forvejen? Hvor "gammel " var du da du blev gravid? På forhånd tak for hjælpen Kh Fru Ebied
Blev gravid ved første IVF. Jeg var 35 år og har en pige - blev gravid ved insimination.
Jeg er 31 og blev gravid i første IVF forsøg, har termin den 3/2-16 med en pige..
Før det, var jeg igennem et hav af inseminationer og en del sa'er
Første forsøg begge 24 år, grundet nedsat sædkvalitet, dog blev det ændret til icsi men samme procedure ud over lab, fik kort behandling, har termin om 12 dage med 1. Barn
FrkC skriver: Vi har været i ICSI behandling pga nedsat sædkvalitet Jeg var 26 og min mand 32 da vi startede i behandling .. Jeg blev gravid i første forsøg og har termin om 14 dage Held og lykke til jer
Stort tillykke
De bedste ønsker for jeres lille families fremtid.
lenemor77 skriver: Blev gravid ved første IVF. Jeg var 35 år og har en pige - blev gravid ved insimination.
Tusind tak for svar.
Og tillykke med datteren
Becks skriver: Jeg er 31 og blev gravid i første IVF forsøg, har termin den 3/2-16 med en pige.. Før det, var jeg igennem et hav af inseminationer og en del sa'er
Stort tillykke med den kommende familieforøgelse og tusind tak fordi du brugte tid på at svare.
De bedste ønsker for fremtiden
Imaong skriver: Første forsøg begge 24 år, grundet nedsat sædkvalitet, dog blev det ændret til icsi men samme procedure ud over lab, fik kort behandling, har termin om 12 dage med 1. Barn
Hvor er det fantastisk for jer.
Alt mulig held og lykke til jer og mange tak for svar.
Fru Ebied skriver: Hvor er det fantastisk for jer. Alt mulig held og lykke til jer og mange tak for svar.
Mange tak og kan kun sige ilm håber lykken snart smiler til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128