Har brug for jeres meninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
9 svar
1 synes godt om
16. oktober 2015

catherskind

Hej piger

Jeg er idag 4+0 ( hvis jeg er gravid)

tog en test imorges, og da jeg tørrede mig, var der en smule frisk blod og tænkte.. Øvøvøv men op på hesten igen... Da jeg kiggede på testen var den svagt positiv.. Inden for 5-6 min..

tænkte, clear blue digital må give mig svaret, og det gjorde den. IKKE GRAVID WHAT tænkte jeg, jeg havde jo en positiv valmed imorgen.

kan clear blue have svært ved at finde mit HCG. Tror kun jeg holdt den i urinen i 5 sek men skulle holden den i 20 sek... Kan det have påvirkning på resultatet

håber i kan hjælpe mig.

har lagt testen ind både original og som negativ så er den bedre at se.

håber I kan se den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

Babilooo

To muligheder - du er tidlig gravid og bløder fra sartevslimhinder. Din clearblue er neg fordi du kun dyppede den i en fjerde del af den rigtige tid.

eller

du har været tidlig gravid og ved at miste... Derfor neg test. 

Den negative test er nok pga den korte tid... Men hvis du bløder en del er du nok ved at abortere.

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Babilooo

Du kan sagtens få pos. test selv hvis du er ved at abortere desværre 

held og lykke

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Babilooo

Og når streg testen er så svag er det nok heller ikke det bedste tegn.

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Chellie

Når testen er så svag, og du også bløder lidt, kunne det godt lyde som en bio, desværre.  Men giv det en tre dages tid, se om du får mens, og hvis ikke, så test igen, og se om den er blevet lidt tydeligere. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

catherskind

Jeg havde negativ test igår og i forgårs...

derfor blev jeg lidt overrasket over denne positive test, da jeg også blødte en smule

Anmeld Citér

16. oktober 2015

catherskind

Smølfine123 skriver:

To muligheder - du er tidlig gravid og bløder fra sartevslimhinder. Din clearblue er neg fordi du kun dyppede den i en fjerde del af den rigtige tid.

eller

du har været tidlig gravid og ved at miste... Derfor neg test. 

Den negative test er nok pga den korte tid... Men hvis du bløder en del er du nok ved at abortere.

Jeg håber selvfølgelig CB er Neg pga den korte tur i urinen, men frygter det sidste...

men så må vi op på hesten igen

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Mom

Profilbillede for Mom
catherskind skriver:

Hej piger

Jeg er idag 4+0 ( hvis jeg er gravid)

tog en test imorges, og da jeg tørrede mig, var der en smule frisk blod og tænkte.. Øvøvøv men op på hesten igen... Da jeg kiggede på testen var den svagt positiv.. Inden for 5-6 min..

tænkte, clear blue digital må give mig svaret, og det gjorde den. IKKE GRAVID WHAT tænkte jeg, jeg havde jo en positiv valmed imorgen.

kan clear blue have svært ved at finde mit HCG. Tror kun jeg holdt den i urinen i 5 sek men skulle holden den i 20 sek... Kan det have påvirkning på resultatet

håber i kan hjælpe mig.

har lagt testen ind både original og som negativ så er den bedre at se.

håber I kan se den

For mig ser den test altså negativ ud

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kan heller ikke se stregen desværre

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Krydserfingre

Den ser helt negativ ud for mig desværre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.